|
Serviciul de Evidență a Persoanelor Târgu Mureș atrage atenția că aproximativ 2020 de persoane nu au solicitat, în 2024, eliberarea unui nou act de identitate în termenul legal.
Anul 2024 în cifre:
• 23.400 acte de identitate emise, dintre care:
• 13.200 pentru expirarea documentului anterior,
• 2.300 pentru prima eliberare (vârsta 14-18 ani),
• 6.220 pentru schimbarea domiciliului.
Ce trebuie să știți despre solicitarea actului de identitate:
Înainte de expirare: Se solicită cu cel puțin 15 zile și cel mult 180 de zile înainte de expirarea valabilității.
Modificări personale: Se solicită în termen de 15 zile dacă apar schimbări în statutul civil sau domiciliu.
Prima eliberare pentru minori: Trebuie solicitată în termen de 15 zile de la împlinirea vârstei de 14 ani.
Acte deteriorate sau pierdute: Pot fi preschimbate oricând.
Important:
• Actul de identitate NU se eliberează din oficiu de autorități.
• Programarea online este necesară doar pentru preluarea documentelor
(www.tirgumures.ro – secțiunea Programare acte de identitate online).
• Eliberarea actelor de identitate NU necesită programare online.
Termen de soluționare: Maximum 3 zile lucrătoare (cu excepția cazurilor ce necesită verificări suplimentare).
Veți primi un SMS automat pentru ridicarea actului, pe numărul de telefon înscris în cererea depusă.
Informații suplimentare:
Telefon: 0265 250391
Adresă: Str. Călărașilor, nr. 26-28
Pagina web: www.tirgumures.ro
Fiți responsabili și asigurați-vă că aveți un act de identitate valabil!
Inapoi