|
În perioada 31 decembrie 2022 – 2 ianuarie 2023, Serviciul stare civilă, din cadrul Primăriei Târgu Mureş, va desfășura următorul programul de lucru cu publicul:
• Sâmbătă, 31.12.2022 – înregistrare decese: 9,00 - 12,00;
• Duminică, 1.01.2023 - înregistrare decese: 9,00 - 11,00;
• Luni, 02.01.2023 - înregistrare decese: 9,00 - 11,00;
În această perioadă, se pot obține informații pentru înregistrarea deceselor la numărul de telefon 0265/268330, interior 172.
Cuplurile care în anul 2023 doresc să își oficieze căsătoria în Municipiul Târgu Mureș, au posibilitatea programării acesteia on-line în data și la ora pe care le doresc, accesând aplicația, începând cu data de 1 ianuarie 2023 disponibilă site-ului Municipiului Târgu Mureș, www.tirgumures.ro .
Toate activitățile Serviciului stare civilă vor fi reluate luni, 3 ianuarie 2023, începând cu ora 08.00.
Serviciul Relații Interne și Internaționale
Inapoi