Contact
Director Executiv: Andreia Moraru
Director Executiv Adjunct: Maier Mihaela
Șef serviciu: Cotruș Crina Veronica
Persoana de contact: Suciu Carmen
Adresa: str. Gheorghe Doja nr. 9, parter, camera nr. 3
Tel: 0365.430.859, interior 110
E-mail:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
,
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Profil
Acest compartiment are rolul de a asigura condiţiile de desfăşurare a activităţii aparatului propriu prin formarea, administrarea, angajarea şi utilizarea fondurilor publice alocate, organizarea şi conducerea contabilităţii, organizarea activităţii de control financiar preventiv propriu și salarizarea personalului.
Activități principale
• Întocmeşte bugetul de venituri şi cheltuieli pentru activităţile instituției;
• Analizează permanent situaţia utilizării creditelor aprobate prin buget şi face propuneri de redistribuire, retragere sau anulare, în condiţiile legii finanţelor publice, şi le înaintează, cu aprobarea directorului executiv al Direcţiei de Asistență Socială Târgu Mureș;
• Întocmeşte documentele privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea cheltuielilor în baza propunerilor compartimentelor de specialitate, în limita şi pe structura bugetului repartizat, cu aprobarea ordonatorului de credite şi numai pentru efectuarea acelor cheltuieli permise de actele normative în vigoare;
• Efectuează plăţi din creditele bugetare, în limita şi pe structura bugetului aprobat, după ce au fost angajate, lichidate şi ordonanţate de ordonatorul de credite;
• Asigură respectarea prevederilor legale în vigoare privind acordarea drepturilor salariale pentru salariaţii aparatului propriu, având la bază statele de funcţii şi de personal întocmite în colaborare cu compartimentul resurse umane;
• Stabileşte drepturile salariale şi alte drepturi de natură salarială pentru toate categoriile de personal din aparatul propriu, conform normelor legale în vigoare, asigurând legalitatea şi realitatea datelor înscrise în statele de plată;
• Întocmeşte fişele fiscale 1 şi 2 privind impozitul pe venitul salarial general şi asigură transmiterea acestora în termen legal către administraţia financiară şi salariaţi;
• Întocmeşte şi depune lunar declaraţiile nominale privind: contribuţiile de asigurări sociale, la fondul de şomaj, sănătate şi la bugetul general consolidat;
• Fundamentează proiectul de buget pentru asigurarea fondurilor necesare pentru plata drepturilor de personal din aparatul propriu, în colaborare cu compartimentul resurse umane;
• Îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de reglementările legale în vigoare.
Inapoi