Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Proiecte Europene

buton proiecte europene

Proiecte PNRR

buton pnrr

POIM 2014 - 2020

buton poim

EU4Business

eu4business

Iaz Batal

banner iazbatal fazare

Protecția consumatorilor

InfoCons

Serviciul de urgență 112

112 logo

Ziua informării preventive

ziua inform preventive

fiipregatit.ro

fiipregatit.ro

Calendarul evenimentelor

<<  Noiembrie 2019  >>
 Lu  Ma  Mi  Jo  Vi  Sâ  Du 
      1  2  3
  4  5  6  7  8  910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
Urmatoarele evenimente:

No current events.

Bilete online

buton teatrul national

Salvați copiii

salvati-copiii-logo

Autoritatea Națională Turism

banner aut nat.fw

SIS II

sis2 

Wikipedia:

wikipedia


 

 

Concursul va avea loc la sediul instituţiei, Târgu Mureş, Piaţa Victoriei nr. 3, în data de 29 ianuarie 2019 ora 1000 - proba scrisă.

Data și ora interviului vor fi anunțate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării anunţului în M.O. al României, Partea a III-a, şi vor conţine documentele prevăzute la art. 49 alin. (1) din Hotărârea Guvernului României  nr. 611/2008.

Informațiile din anunțul publicat în M.O, bibliografia stabilită și atribuțiile prevăzute în fișa postului  se afişează la sediul și pe site-ul instituției www.tirgumures.ro.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor : Tîrgu Mureș, P-ța Victoriei nr.3, cam.85, 0265-268330, int.165, resurse@tirgumures.ro, persoana de contact Socaciu Katalin, consilier.

Primar
dr. Dorin Florea

 

ANEXĂ
Condiţiile de participare la concursul pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacante de referent clasa III grad profesional superior la Serviciul coordonare, administrare, urmărire a bugetelor de cheltuieli administrative din cadrul  Direcției școli

Denumirea funcţiei publice Studii de specialitate Vechime în specialitate Condiții specifice
- 1 funcţie publică de execuţie de referent clasa III grad profesional superior - studii liceale tehnice, studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat - minim 7 ani - curs de service pentru centrale termice

Primar
dr. Dorin Florea

 

BIBLIOGRAFIE
pentru ocuparea  funcţiei publice de execuţie de referent clasa III grad profesional superior la Serviciul coordonare, administrare, urmărire a bugetelor de cheltuieli administrative din cadrul  Direcției școli

1. Constituţia României, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

2. Legea nr.215/2001, Legea administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

3. Legea nr.188/1999 privind statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

4. Legea nr.7/2004, privind codul de conduită a funcţionarilor publici, publicată în M.O. nr.157/2004, cu modificările ulterioare;

5. Legea nr.544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;

6. Legea nr.50/1991 privind  autorizarea executării lucrărilor de contrucții, republicată in M.O.nr 933/2004;

7. Ordinul nr 839/2009 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.50/1991 privind  autorizarea executării lucrărilor de  contrucții, publicată in M.O. nr. 797/2009;

8. Legea nr.64/2008 privind funcționarea în condiții de siguranță  a instalațiilor sub presiune, instalatii de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibili, republicată în M.O. nr.399/2015;

9. Prescripția tehnică PT C 9-2010 "Cazane de apă caldă și cazane de abur de joasă presiune".

Primar
dr. Dorin Florea

 

Atribuțiile funcției publice de execuție de referent clasa III grad profesional superior la Serviciul coordonare, administrare, urmărire a bugetelor de cheltuieli administrative din cadrul  Direcției școli

1. elaborează caiete de sarcini pentru licitații, lucrări cuprinse în bugetul direcției;

2. elaborează teme de proiectare;

3. propune prioritățile în realizarea obiectivelor de investiții si a lucrărilor de reparații, modernizări;

4. raportează periodic șefului de birou, sau pe cale ierarhică despre activitatea  profesională proprie și a modului în care și-a îndeplinit atribuțiile;

5. verifică, solutionează și răspunde la adresele, sesizările si reclamațiile referitoare la problemele de reparații de urgență sau altele din unitățile de învățământ din Municipiul Tîrgu Mureș;

6. formulează rapoarte cu privire la aspectele controlate;

7. verifică și avizează toate situațiile de plată pentru lucrări executate aferente fiecărei facturi;

8. trebuie să cunoască și să aplice reglementările legale în vigoare în îndeplinirea atribuțiilor de serviciu;

9. clasează dosarele pe care le gestionează;

10. propune bugetul pentru serviciu si direcție, preconizate a se realiza în anul bugetar;

11. respectă normele de tehnică și securitatea muncii specifice locului de muncă;

12. luarea la cunoșțință si aplicarea tuturor măsurilor de implementare a sistemului de control intern/managerial la nivelul serviciului;

13. verifică situațiile de lucrări din punct de vedere a prețurilor ofertate și a cantităților contractate, clauzele contractuale;

14. emite ordinele de începere a lucrărilor, participă la predarea amplasamentului, pregătește și realizează recepțiile preliminare cât și cele finale;

15. întocmește referate de plată, referate de necesitate, deconturi;

16. să îndeplinească orice alte atribuţii şi sarcini care decurg din legislaţie sau stabilite prin dispoziţie a superiorilor ierarhici;

17. se ocupă de obtinerea avizelor si a tuturor documentelor necesare derulării unui contract;

18. să respecte cu rigurozitate ordinea şi disciplina la locul de muncă precum şi programul de activitate şi să folosească integral şi în mod eficient timpul de lucru;

19. să păstreze secretul de serviciu şi să nu facă publice informaţiile la care are acces prin natura serviciului, dacă acestea nu sunt destinate interesului public;

20. să îşi însuşească şi să respecte normele de protecţie a muncii, de apărare împotriva incendiilor şi alte norme specifice locurilor de muncă şi să contribuie la preîntâmpinarea şi înlăturarea oricăror situaţii care ar putea pune în pericol viaţa, integritatea personală, precum şi integritatea bunurilor şi valorilor;

21. coordonează și elaborează documente primare pentru gestionarea și funcționarea centralelor termice din instituțiile de învățămînt și verifică toate lucrările care țin de confortul termic în instituțiile de învățămînt.

Primar
dr. Dorin Florea

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Alegeri2024

buton MOL

 

buton program transport local

buton program multianual sustinere familii

Grafic lunar colectare deseuri

buton spclep
buton weekend ro
seretirgumures
dastgmures ro
buton dfltgm
buton prog sitpf

Noutăți

BP
buton birou unic
buton parcare
buton prog acte identitate online
buton prog casatorii online2
buton prog transc online2
buton recomandari sezon estival
buton harta targu mures

Posturi vacante

buton posturi vacante

Proiecte. Strategii

Banner planificare strategica
Banner SIPOCA
Banner POCA
buton strategia smart city
buton plan mobilitate urbana
buton sidu
buton calea verde
buton paed
buton gal
buton orasul eco
buton plan urbanistic general
buton puzcp
Concurs CIPS ro 180
Banner PtaCuzaVodaRO 180
BannerMyCity - RO3
Concurs AMSP3
buton atelier urban peisagistica
buton proiectele orasului
buton digital mures
buton cetatea medievala

Secțiune RUTI conform SNA

banner anticor.fw 

Rețele sociale

FacebookTwitterYoutube

Vizitatori

Azi:1498
Ieri:1641
Săptămânal:6129
Lunar:34836
Toate5032263