DIRECȚIA JURIDICĂ, CONT.ADMIN.ȘI ADMIN.PUBLICĂ LOCALĂ
Serviciul Autoritate Tutelară
(*Fotocopierea actelor necesare se realizează la sediul Municipiului Târgu Mureş*)
Şef serviciu: jr.Stavilă Natalia
Tel: 0724247533
Tel. fix: 0265/268330 interior 204, 109, 289
ÎNTOCMIRE ACŢIUNE INSTITUIRE TUTELĂ PT MINOR RĂMAS FĂRĂ OCROTITOR LEGAL
1. cerere
2. act de identitate persoana care solicită instituire tutelă
3. certificat naştere minor sub 14 ani
4. carte de identitate minor peste 14 ani
5. certificat deces al mamei minorului
6. certificat deces al tatei minorului
7. cazier judiciar
8. adeverinţă medicală solicitant
9. adeverinţă venit pt cel care va fi numit tutore
10. adeverinţă şcolară
Timp de completare cerere: 5-10 minute.
Termen de rezolvare: 30 zile
Observaţii: Actele se depun la camera 13
ÎNTOCMIRE ACŢIUNE PT NUMIREA UNUI NOU TUTORE CA URMARE A DECESULUI TUTORELUI1.
1. cerere
2. act de identitate persoana care solicită numirea în calitate de tutore
3. certificat deces al tutorelui
4. cazier judiciar
5. adeverinţă medicală solicitant
6. adeverinţă venit pt cel care va fi numit tutore
Timp de completare cerere -5-10 minute.
Termen de rezolvare: 30 zile
Observaţii: Actele se depun la camera 13
Pentru situaţia de DECES a bolnavului psihic
ACTE NECESARE:
1. Cererea curatorului special prin care solicita consiliere în vederea întocmirii dării de seamă generale, asupra modului cum au fost administrate bunurile si veniturile bolnavului (cheltuielile efectuate lunar cu întreţinerea bolnavului), ca urmare a decesului bolnavului
2. Carte de identitate curator special
3. Certificat deces bolnav psihic
4. Ultimul cupon de pensie al bolnavului psihic
5. Facturi si chitanţe care să justifice cheltuielile făcute cu întreţinerea bolnavului (aliment medicamente, facturi utilităţii,etc.)
6. Proces-verbal de consiliere(autoritatea tutelară)
Timp de completare cerere: 5-10 minute.
Termen de rezolvare: 30 zile
Observaţii: Actele se depun la camera 13
Pentru situaţia de DECES a ocrotitului judecătoresc
ACTE NECESARE:
1. Cererea tutorelui prin care solicita consiliere în vederea întocmirii dării de seamă generale, asupra modului cum au fost administrate bunurile si veniturile ocrotitului judecătoresc (cheltuielile efectuate lunar cu întreţinerea bolnavului), ca urmare a decesului interzisului judecătoresc
2. Carte de identitate tutore
3. Certificat deces ocrotit judecătoresc
4. Ultimul cupon de pensie al ocrotitului judecătorec
5. Facturi si chitanţe care să justifice cheltuielile făcute cu întreţinerea ocrotitului(aliment medicamente, facturi utilităţii,etc.)
6. Proces-verbal de consiliere(autoritatea tutelară)
Timp de completare cerere -5-10 minute.
Termen de rezolvare: 30 zile
Observaţii: Actele se depun la camera 13
ÎNTOCMIRE PLÂNGERE ÎMPOTRIVA TUTORELUI
ACTE NECESARE
1. Cerere
2. Carte de identitate solicitant
Timp de completare cerere: 5-10 minute.
Termen de rezolvare: 30 zile
Observaţii: Actele se depun la camera 13
ÎNTOCMIRE ACŢIUNE RIDICARE MĂSURĂ DE OCROTIRE A CONSILIERII JUDICIARE/TUTELEI SPECIALE
ACTE NECESARE
1. Cerere
2. Act de identitate
3. Act medical pt ocrotit
Timp de completare cerere -5-10 minute.
Termen de rezolvare: 30 zile
Observaţii: Actele se depun la camera 13
ÎNTOCMIRE ACŢIUNE INSTITUIRE CURATELĂ PENTRU PERSOANA CAPABILĂ
ACTE NECESARE
1. Cerere
2. Carte de identitate solicitant
3. Adeverinţă medicală solicitant
4. Carte de identitate curator
5. Adeverinţă medicală curator
Timp de completare cerere: 5-10 minute.
Termen de rezolvare: 30 zile
Observaţii: Actele se depun la camera 13
ÎNTOCMIRE ACŢIUNE ÎNCETARE CURATELĂ PENTRU PERSOANA CAPABILĂ
ACTE NECESARE
1. Cerere
2. Carte de identitate solicitant
3. Adeverinţă medicală solicitant
4. Carte de identitate curator
Timp de completare cerere: 5-10 minute.
Termen de rezolvare: 30 zile
Observaţii: Actele se depun la camera 13
NUMIRE DE CURATOR SPECIAL PENTRU MINORI ÎN CAUZĂ SUCCESORALĂ
ACTE NECESARE:
– în cauza succesorală
1. Adresa notarului public prin care se solicită reprezentarea/asistarea minorului la dezbaterea succesiunii şi numirea unui curator special
2. Certificatul de naştere sau după actul de identitate pentru minor
3. Certificatul de deces al părintelui sau rudelor după care va moşteni
4. Act de identitate a persoanei ce va fi numită curator special
5. Declaraţia persoanei ce va fi numită curator special că îşi exprimă acordul să-l reprezinte/asiste pe minor la notarul public (când acesta nu este indicat de notar)
6. Acordul părintelui minorului
7. Acordul minorului care a împlinit vârsta de 14 ani
Timp de completare cerere -5-10 minute.
Termen de rezolvare: 30 zile
Observaţii: Actele se depun la camera 13
EFECTUAREA DE ANCHETE SOCIALE PENTRU PROFESOR DE SPRIJIN
Acte necesare pentru întocmirea anchetei sociale pentru obţinerea unui profesor de sprijin
1. Cerere pentru întocmirea anchetei sociale
2. Certificatul de naştere sau actul de identitate al minorului
3. Acte de identitate membrii familiei minorului în cauză.
4. Act medical de la medicul de specialitate
5. Adeverinţă de la şcoala care atestă calitatea de elev
6. Fişa psihopedagogică
7. Fişa medicală sintetică
8. Copie Sentinţa de divorţ investită cu formulă definitivă şi irevocabilă (dacă părinţii sunt divorţaţi)
Timp de completare cerere -5-10 minute.
Termen de rezolvare: 30 zile
Observaţii: Actele se depun la camera 13
EFECTUAREA DE ANCHETE SOCIALE ÎN VEDEREA OBȚINERII SPRIJINULUI FINANCIAR
ACTE NECESARE
1. Cerere
2. acte de identitate a solicitantului (părinte în cazul elevului)
3. acte de identitate elev/student
4. adeverinţă de la unitatea de învăţământ, care atestă calitatea de elev/student
5. acte doveditoare privind veniturile familiei
6. act medical pentru elevul sau studentul beneficiar al sprijinului financiar
Termen de rezolvare: 30 zile
Observaţii: Actele se depun la camera 13
EFECTUARE ANCHETĂ SOCIALĂ SCHIMBARE REPREZENTANT LEGAL PT ALOCAŢIA DE STAT A MINORULUI
ACTE NECESARE
1. Cerere
2. Acte de identitate a solicitantului
3. Certificat de naştere minor sub 14 ani
4. Act doveditor (sentinţă civilă de divorţ)
Timp de completare cerere -5-10 minute.
Termen de rezolvare: 30 zile
Observaţii: Actele se depun la camera 13
EFECTUARE ANCHETĂ SOCIALĂ AMÂNARE ÎNCEPEREA UNUI NOU AN ŞCOLAR
ACTE NECESARE
1. Cerere
2. Acte de identitate a solicitantului
3. Certificat de naştere minor sub 14 ani
4. Carte de identitate pt minor peste 14 ani
5. Act medical
Timp de completare cerere: 5-10 minute.
Termen de rezolvare: 30 zile
Observaţii: Actele se depun la camera 13
Efectuarea de Anchete Sociale în vederea completării dosarului pt obţinerea indemnizaţiei de creşterea copilului/indemnizaţia de inserţie
ACTE NECESARE
1. Cerere
2. Acte de identitate pentru părinţii minorului
3. Certificat de naştere minor
4. Adeverinţe de la instituţia, societatea la care sunt angajaţi, pentru părinţii minorului care au domiciliul în altă localitate, dar locuiesc fără forme legale în municipiul Tg-Mureş
Timp de completare cerere -5-10 minute.
Termen de rezolvare: 30 zile
Observaţii: Actele se depun la camera 13
Acte necesare în vederea asistării persoanelor vârstnice la încheierea contractelor de întreţinere
1. Cerere tip
2. Act de identitate pentru persoana vârstnică solicitantă
3. Act de identitate întreţinut/întreţinători
4. Act medical de la medicul de specialitate psihiatru pentru persoana vârstnică solicitantă
5. Act medical pentru întreţinători
Timp de completare cerere -5-10 minute.
Termen de rezolvare: 30 zile
Observaţii: Actele se depun la camera 13
ÎNTOCMIREA DE ANCHETE SOCIALE
A. Ancheta socială în cauzele având ca obiect divorţ cu minori încredinţare minor, reîncredinţare minor, stabilire domiciliu şi program de vizitare, stabilire pensie de întreţinere
1. adresă de solicitare din partea instanţei de judecată
Termen de rezolvare: cel indicat de instanţă
Observaţii: Actele se depun la camera 13
B. Ancheta socială în cauzele având ca obiect divorţ prin acordul soţilor, cu minori
1. adresă de solicitare din partea notarului public
Termen de rezolvare: cel indicat de notarul public
Observaţii: Actele se depun la camera 13
C. Ancheta socială în cauzele având ca obiect divorţ, cu minori, la solicitarea mediatorului
1. adresă de solicitare din partea mediatorului
Termen de rezolvare: cel indicat de mediator
Observaţii: Actele se depun la camera 13
Serviciul Fond Funciar și Registru Agricol
Anexa 2.pdf
Anexa 3.pdf
Anexa 4.pdf
Anexa 7.pdf
Anexa 8.pdf
Serviciul Fond Funciar si Registru Agricol
Sef serviciu: ing. VIRBAN NICUTA
Adresa: Tirgu Mures, P-ta Victoriei nr.3, cam.14
Telefon: 0265-268330 interior 118; 190
Email: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza " data-mce-href="mailto: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza " data-mce-href="mailto: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza "> Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza "> Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza " data-mce-href="mailto: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza "> Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Audiente:
Miercuri si Joi 9.00 -12.00; 14.00 - 16.00
Program cu publicul
Serviciul Fond Funciar
Marti si Joi intre orele 09-12 si 14-16
Serviciul Registrul Agricol
zilnic intre orele 08-15.
Inapoi