Calendarul evenimentelor

<<  Iunie 2020  >>
 Lu  Ma  Mi  Jo  Vi  Sâ  Du 
  1  2  3  4  5  6  7
  8  91011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
Urmatoarele evenimente:

No current events.

Oraș Digital European

banner orasdigital

Program operațional

proiecttgms

Bilete on-line

teatru

Ordine și siguranță

180x150

Salvați copiii

salvati-copiii-logo

Autoritatea Națională Turism

banner aut nat.fw

SIS II

sis2 

e-Romania

sis2 

Wikipedia:

wikipedia

Mărime text:

 

1. PREZENTARE PROIECT:

Obiectivul general:

Disfuncţiile reţelei stradale ale mun.Tg.-Mureş, în condiţiile traficului actual, se datorează şi lipsei traseelor ocolitoare pentru majoritatea relaţiilor de tranzit. Din acest motiv circulaţia are tendinţa de a se concentra pe câteva artere majore ale oraşului care traversează zona centrală şi zonele adiacente acesteia, traficul devenind foarte greoi în orele de vârf.

Una dintre variantele de ocolire a municipiului pe relaţia Cluj – Sighişoara, ar fi prelungirea traseului Căii Sighişoarei, soluţie prin care traseul ar deveni şi o legătură rapidă între zona cartierului Tudor Vladimirescu şi zona cu funcţiuni comerciale şi industriale de interes municipal spre Cluj (zona complexelor METRO, AUCHAN, GARDEN CENTER şi EUROPEAN RETAIL PARK, precum şi a celor de interes public situate de-a lundul DN 15 la ieşirea din localitate: sediu RAR, Vama, Complex MBO, saloane auto, etc.).

Obiective specifice:

Prin hotărârea de Consiliu Local nr. 223/28.05.2008 sau aprobat indicatorii tehnico-economici pentru realizarea investiţiei „Prelungire Calea Sighişoarei în două direcţii – legătură cu DN 13 şi DN 15, Tg Mureş”.

Conform studiului de fezabilitate elaborat, lungimea prelungirilor Căii Sighişoarei este de cca. 6933 m, circulaţia se va desfăsura pe câte 2 benzi de circulaţie pe sens.  De-a lungul drumului se vor realiza piste pentru bicilişti, respectiv trotuare pentru pietoni. Datorita reliefului geografic dat, se vor realiza lucrări de artă: pasaje, viaducte, poduri.

În lungul traseului propus, investiţia, inevitabil, va afecta proprietăţi private, ca urmare, cu respectarea întocmai a legislaţiilor în vigoare, acestea vor fi expropiate.

Varianta de traseu aleasă a fost împărţită pe tronsoane astfel:

tronson de legătură, cuprins între strada Gh.Doja, spaţiul comercial METRO şi imobilul comercial aflat la vest de aceasta.

- tronsonul I de proiectare: cuprins între tronsonul de legătură şi actuala Cale a Sighişoarei

Calea Sighişoarei existentă: în prezent  cu 2 x 1 bandă de circulaţie ce se desfăşoară între tronsonul I şi II de proiectare,

tronsonul II de proiectare: cuprins între actuala Cale a Sighişoarei şi Bd. 1 Decembrie 1918

2. VALOAREA PROIECTULUI:

Valoarea totală a proiectului este de: 238.902.520,00 lei, 

3. SURSA DE FINANTARE: se caută surse extrabugetare

4. TERMEN DE EXECUTIE:

5. RESPONSABIL: DIRECTIA TEHNICA

6. STADIU: - SF+PT FINALIZAT ȘI APROBAT DE CONSILIUL LOCAL

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com


Inapoi

buton MOL

buton bike track2

buton QA COVID19

Proiecte Europene

buton proiecte europene

Iaz Batal

banner iazbatal fazare

Noutăți

buton parcare
buton taxe impozite3
buton prog sitpf
buton prog acte identitate online
buton prog casatorii online2
buton prog transc online2
mobilepay.fw
taxe_online1
arta3d
banner_harta
ban siletina
locuri de munca

Proiecte. Strategii

Banner SIPOCA
Banner POCA
BannerMyCity - RO3
plan mobilitate
banner sidu.fw
banner calea verde
banner paed1.fw
grupul de actiune
banner_proiecte1
Digital Mures
Oras ECO
banner_pug
banner_arh
banner iaz.fw

S N A 2016 - 2020

banner anticor.fw 

Rețele sociale

FacebookTwitterYoutube

Vizitatori

Azi:206
Ieri:476
Săptămânal:7147
Lunar:6599
Toate3126505