Direcţia : Direcţia Şcoli
Serviciul : Serviciul Juridic, Logistic, Licitaţii şi Asociaţii de Proprietari
Tel: 0265/268330 int 151, 199
Email:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Atribuţiile Serviciului Juridic, Logistic, Licitaţii şi Asociaţii de proprietari
§ Îndrumă, sprijină şi controlează asociaţiile de proprietari pentru îndeplinirea atribuţiilor legale ;
§ Face propuneri pentru îmbunătăţirea cadrului normativ în materia asociaţiilor de proprietari şi pe linia reabilitării termice şi urbanistice a condominiilor ;
§ Organizează şi exercită, în limita resurselor umane disponibile, controlul financiar-contabil şi de gestiune al asociaţiilor de proprietari ;
§ Propune măsuri şi face recomandări pentru remedierea disfuncţionalităţilor. Sesizează instituţiile cu competenţe pentru investigarea şi clarificarea unor abateri de la reglementările în vigoare ;
§ Realizează baza de date a asociaţiilor de proprietari şi site-ul pe problematica serviciului ; actualizează periodic baza de date şi site-ul ;
§ Face evaluări cu privire la modul în care sunt respectate reglementările legale şi face recomandări pentru intrarea în legalitate şi eliminarea disfuncţionalităţilor ;
§ Generează şi difuzează informaţii de interes public în materia din competenţa serviciului ;
§ Organizează cursuri de pregătire profesională, evaluează dosarele şi face propuneri pentru atestarea administratorilor de condominii ;
§ Face propuneri pentru suspendarea/retragerea atestatului, în cazuri justificate ;
§ Constată contravenţii cu privire la activitatea asociaţiilor de proprietari şi aplică amenzi contravenţionale, în condiţiile legii ;
§ Soluţionează, în termenele legale, petiţiile şi reclamaţiile privind activitatea asociaţiilor; Alte petiţii şi reclamaţii ;
§ Se implică şi propune măsuri de îmbunătăţire a relaţiilor asociaţiilor de proprietari cu serviciile publice municipale ;
§ Organizează întâlnirile periodice ale primarului şi ale viceprimarilor cu conducerile asociaţiilor de proprietari şi serviciile publice municipale; Face evaluări şi transmite concluzii privind activitatea asociaţiilor de proprietari ;
§ Elaborează documentaţia, face propuneri şi susţine în consiliul local proiecte de hotărâri privind activitatea asociaţiilor de proprietari sau privind măsurile de creştere a performanţelor energetice a blocurilor de locuinţe ; Iniţiază propuneri pentru completarea şi îmbunătăţirea cadrului legal, pe care le înaintează autorităţilor cu competenţe în materie ;
§ Acordă consultanţă de specialitate (tehnică şi juridică) asociaţiilor de proprietari pentru implementarea programului de creştere a performanţelor energetice şi de reabilitare urbanistică, prin mansardare, a condominiilor şi gestionează implementarea programului local de reabilitare termică
§ Verifică şi face evaluări privind disfuncţionalităţile semnalate de asociaţiile de proprietari privind serviciile publice comunitare ; Mediază conflictele care vizează serviciile comunitare furnizate; Face propuneri de eliminare a disfuncţionalităţilor şi de îmbunătăţire a serviciilor comunitare ;
§ Face alte evaluări şi verificări punctuale, la solicitarea primarului sau ale viceprimarilor.
Inapoi