Direcţia: Directia Comunicare, Proiecte cu Finantare Internationala şi Resurse Umane
Şef Serviciu:
Fax: 0265/260813
Camera: 13
Adresa de e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Profil: Primirea, înregistrarea şi expedierea corespondenţei, oferirea de informaţii şi eliberarea de formulare tipizate pentru obţinerea avizelor, aprobărilor eliberate de Municipiul Tîrgu Mureş
Atribuţiile serviciului:
- Oferă informaţii şi formulare tipizate conform legislaţiei în vigoare dar şi informaţii privind stadiul de soluţionare a actelor sau dosarelor depuse la registratură şi la serviciile de specialitate.
- Înregistrează petiţii prin care se înţeleg solicitări, sesizări, reclamaţii, respectiv comunicări, notificări, propuneri formulate în scris, transmise prin poştă, mijloace electronice ori depuse personal, pe care un cetăţean ori o organizaţie legal constituită o adresează Municipiului Tîrgu-Mureş, precum şi actele administrative emanate şi înaintate de către autorităţi ori instituţii publice.
- Eliberează cetăţenilor, sub semnătură, documentaţii, acte, autorizaţii, emise de serviciile de specialitate.
- Întocmeşte diverse rapoarte şi informări privind problemele ridicate de cetăţeni, asigurând oficiile pentru audienţe.
- Asigură accesul liber, democratic, şi transparenţa acţiunilor organizate de Consiliul local Municipal şi de Municipiul Tîrgu Mureş şi accesul cetăţenilor la informaţii publice.
- Asigură şi pune la dispoziţia cetăţenilor documentaţii pentru obţinerea avizelor, aprobărilor, documentelor în sfera de competenţă a Municipiului.
Formularele tipizate se descarca de pe urmatoarele linkuri:
Legislaţia:
Legea 215/2001 Legea administraţiei publice locale
Legea 52/2003 privind transparenţa decizională în instituţiile publice
Legea 544/2001 privind liberal acces la informaţii de interes public
Acte necesare si Formulare tipizate:
Arhitect şef:
Cerere pentru obţinerea certificatului de urbanism
Cerere pentru obţinerea autorizaţiei de construire/demolare
Comunicare privind începerea execuţiei lucrărilor
Comunicare privind inceperea lucrarilor (catre Inspectoratul de Stat in Constructii )
Comunicare privind încheierea execuţiei lucrărilor
Comunicare privind incheierea executiei lucrarilor (catre Inspectoratul de Stat in Constructii )
Formular - Declaraţie privind valoarea reală a lucrărilor
Formular - Model panou privind execuţia lucrărilor
Serviciul Autorizări Activităţi Economice:
Cerere pentru obţinerea avizului de funcţionare pentru structura de vânzare
Cerere pentru obţinerea autorizaţiei de alimentaţie publică
Cerere pentru obţinerea avizului de funcţionare în centrele publice de desfacere
Cerere pentru obţinerea avizului de funcţionare provizoriu
Cerere pentru obţinerea autorizaţiei de funcţionare provizoriu pentru terase sezoniere
Cerere pentru obţinerea avizului de funcţionare pentru vânzare ambulantă
Cerere pentru notificarea vânzărilor cu soldare
Cerere pentru notificarea vânzărilor de lichidare
Administraţia Domeniului Public
Cerere de eliberare aviz pentru ocuparea tempoară a domeniului public
Cerere de prelungire a avizului pentru ocuparea tempoară a domeniului public
Cerere de eliberare/transcriere pentru construcţii tip garaj amplasat pe domeniul public
Cerere de eliberare a certificatului fiscal
Nota:
Formularele sau Cererile se pot vizualiza sau lista si in Meniul - Servicii ONLINE
Inapoi