CONCURS PENTRU OCUPAREA UNOR POSTURI
- Posturi disponibile
- Arhiva
ACTE NECESARE PENTRU OCUPARE POSTURI
|
MUNICIPIUL TÎRGU-MUREŞ
organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de inspector de specialitate la Serviciul investiţii, reparaţii şcoli, biserici şi spitale din cadrul Direcţiei şcoli
Condiţii generale de participare la concurs:
- a)să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România
- b)să cunoscă limba română, scris şi vorbit
- c)să aibă vârsta minimă de 18 ani împliniţi
- d)să aibă capacitate deplină de exerciţiu
- e)să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate
- f)să îndeplinească condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs
- g)să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea
Condiţii specifice:
- studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă
Concursul va avea loc la sediul Municipiului Tîrgu-Mureş, P-ţa Victoriei, nr.3, Tîrgu-Mureş, în data de 4 februarie 2014, ora 10 – proba scrisă şi în data de 6 februarie, ora 10 - interviul.
Dosarele de concurs se vor depune până la data de 7 ianuarie 2014, ora 12, la camera 87 şi vor conţine următoarele acte:
- a)cerere de înscriere la concurs
- b)copia actului de identitate
- c)copiile documentelor care sã ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestã efectuarea unor specializă
- d)copia carnetului de muncã, conformã cu originalul, sau adeverinţă care sã ateste vechimea în specialitatea studiilor;
- e)cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere cã nu are antecedente penale
- f)adeverinţă medicalã care sã ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie
- g)curriculum vitae
- h)copie după livretul militar ( dacă este cazul)
- i)alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Direcţia comunicare, proiecte cu finanţare internaţională şi resurse umane, camera 39, telefon 0365-801866, între orele 8-14.
______________________
Actele prevăzute vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului
Primar
dr.Dorin Florea
BIBLIOGRAFIE
pentru ocuparea postului de inspector de specialitate la Serviciul investiţii, reparaţii şcoli, biserici şi spitale din cadrul Direcţiei şcoli
- 1.Constituţia României publicată în M.O. nr. 767/2003;
- 2.Legea nr. 215/2001, Legea administraţiei publice locale, republicată în M.O. nr. 123/2007, cu modificările şi completările ulterioare;
- 3.Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile si instituţiile publice, publicată în M.O. nr.1105/2004;
- 4.Ordonanţa de Urgenţă nr.27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, publicată în M.O. nr.84/2002;
- 5.Legea nr.1/2011, Legea educaţiei naţionale, publicată în M.O. nr.18/2011;
- 6.Legea nr.64/2008 privind funcţionarea în condiţii de siguranţă a instalaţiilor sub presiune, instalaţiilor de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil, republicată în M.O. nr.485/2011;
- 7.Ordinul nr.130/2011 pentru aprobarea Metodologiei privind autorizarea operatorului responsabil cu supravegherea şi verificarea tehnică în utilizare a instalaţiilor/echipamentelor din domeniul ISCIR - operator RSVTI, publicat în M.O. nr.395/2011.
Primar
dr.Dorin Florea