|
ANUNȚ PUBLIC
Privind "Sărbătoarea Mărţişorului şi a zilei de 8 Martie " – 2018
1) Perioada de desfăşurare: 26 februarie - 08 martie 2018, după cum urmează:
- 26 februarie – 08 martie pentru comercializarea de flori şi mărţişoare;
- 26 februarie – 01 martiepentru comercializarea de mărţişoare şi flori la fir, - perioada Mărţişorului
- 02 martie - 08 martie pentru comercializarea de flori la ghiveci şi la fir, - perioada Florarilor
2) Numărul total al amplasamentelor: 153, iar locaţiile propuse pentru desfăşurarea acestei sărbători sunt cele menţionate mai jos:
Zone | Locul amplasamentului | Nr. amplasamente |
Zona centrală | ||
A. | P-ţa Trandafirilor-scuar | 94 |
B. | P-ţa Victoriei | 14 |
C. | Zone de cartier: | |
C1 | B-dul 1848 - zona parcului de lângă „Ansamblul Mureşul" | 8 |
C2 | Cart. Tudor - zona „Fortuna" staţie autobuz | 7 |
C3 | Cart. Tudor - B-dul Pandurilor | 2 |
C4 | Cart. Tudor - zona Complex „Diamant" | 6 |
C5 | Cart. Mureşeni - Complex „Record" | 4 |
C6 | Str. 22 Dec. 1989 colţ cu str. Nicolae Grigorescu | 2 |
C7 | Str. Gh. Marinescu - zona "Spitalul Judeţean" | 4 |
C8 | Cart. Cornişa - zona Casa Tineretului | 4 |
C9 | Aleea Carpaţi | 2 |
C10 | Cartierul Unirii – str. V. Lucaciu | 4 |
C11 | P-ţa Gării | 2 |
Total | 153 |
3) Perioada de înregistrare a cererilor este: 23 ianuarie - 12 februarie 2018 ( inclusiv);
Cererile depuse după data de 12.02.2018 la registratura instituţiei nu se mai iau în considerare !!!
4) Suprafaţa unui amplasament va fi de: 9 m² obligatoriu;
5) Mobilierul impus: pavilion expoziţional (cort) de 3 m x 3 m de culoare deschisă (alb), care va fi achiziţionat pe seama şi pe cheltuiala comerciantului iar acestea să se prezinte în stare foarte bună;
În cazul în care se constată în urma verificărilor faptul că pavilionul amplasat de comerciant si producător în zona centrală a municipiului Tîrgu Mureş nu se încadrează în condiţiile impuse de către Primăria Tîrgu Mureş, aceştia vor pierde amplasamentul.
Verificarea actelor comercianţilor precum şi respectarea prevederilor din avizele eliberate (condiţii, suprafaţă) se va face prin grija exclusivă a Direcţiei Poliţia Locală conform atribuţiilor care le revin.
Avizele eliberate de către Serviciul Public Administraţia Domeniului Public respectiv de către Serviciul Autorizări Activităţi Economice în vederea desfăşurării activităţii pe perioada manifestării vor fi afişate de către fiecare agent economic sau producător la vedere pe pavilioanele expoziţionale, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
6) Fiecare operator economic sau PRODUCĂTOR va primi doar un singur amplasament, pe zonă.
6.1.- Amplasamentele pentru zona A şi zona B– se vor atribui cu prioritate producătorilor (începând de la Ceasul Floral), iar apoi comercianţilor de flori şi mărţişoare din Tg.Mureş şi jud.Mureş;
7) Modul de atribuire al amplasamentelor se va face prin tragere la sorţi, astfel:
7.1. Pentru Zona A - Piaţa Trandafirilor - scuar: = 94 amplasamente
Se vor trage la sorți 93 de amplasamente, numerotate de la 1-93 .
Amplasamentul nr. 69 se atribuie direct Serviciului Public Administraţia serelor, parcurilor şi zonelor verzi din cadrul Municipiului Tîrgu Mureş.
Pentru perioada 26.02.2018 – 01.03.2018 – perioada Mărţişorului:
a. - în prima etapă se vor trage la sorţi amplasamentele pentru producătorii de mărţişoare, din Tîrgu Mureş şi judeţul Mureş, care comercializează produse proprii.
b. - în etapa a doua se vor trage la sorţi amplasamentele pentru comercianţii de mărţişoare (SC/PF/ÎF/ÎI) şi flori la fir cu sediul în Tg. Mureş care nu au calitatea de producători menţionată la punctul a.
c. - în etapa a treia se vor trage la sorţi amplasamentele pentru comercianţii de mărţişoare (SC/PF/ÎF/ÎI) şi flori la fir din judeţul Mureş.
Pentru perioada 02.03.2018 – 08.03.2018 - perioada Florarilor
a. - în prima etapă se vor trage la sorţi amplasamentele pentru producătorii de flori din Tîrgu Mureş şi judeţul Mureş.
b. - în etapa a doua se vor trage la sorţi amplasamentele pentru comercianţii de flori (SC/PF/ÎF/ÎI) cu sediul în Tg. Mureş care nu au calitatea de producători menţionată la punctul a.
c. - în etapa a treia se vor trage la sorţi amplasamentele pentru comercianţii de flori (SC/PF/ÎF/ÎI) din judeţul Mureş.
7.2. Pentru Zona B - Piaţa Victoriei: = 14 amplasamente
- se va proceda la tragerea la sorţi pentru restul comercianţilor (SC/PF/ÎF/ÎI) şi producătorilor de flori din Tîrgu Mureş şi judeţul Mureş, care nu au primit nici un amplasament în Piaţa Trandafirilor.
7.3. Pentru Zona C – cuprinzând locaţiile pentru cartiere = 45 de amplasamente
- se va proceda la tragerea la sorţi pentru toţi comercianţii pe locaţii.
- în cazul în care solicitarea este expresă pentru un loc din zonele de cartier şi nu sunt solicitări mai multe decât amplasamente, atribuirea se va face direct în funcţie de data depunerii cererii.
Tragerea la sorţi va avea loc în data de 15.02.2018 ora 1100, la ,, Casa de Cultură Mihai Eminescu", din Tîrgu Mureş, str. Nicolae Grigorescu nr. 17-19.
8) Actele solicitate împreună cu cererile se depun la camera 13, la sediul Municipiului Tîrgu Mureş, Piaţa Victoriei nr. 3 şi se înregistrează separat pentru Administraţia Domeniului Public şi separatpentru Serviciul Autorizări Activităţi Economice şi sunt următoarele:
8.1. Pentru societăţi comerciale:
- Cerere tip pentru aviz provizoriu de funcţionare, (se obţine de la cam. 13) sau de pe site-ul Primăriei Tîrgu Mureş : www.tirgumures.ro > ADMINISTRAȚIA LOCALĂ > EXECUTIV > DIRECȚII SI SERVICII > DIRECTIA ACTIVITATI SOCIAL-CULTURALE SI PATRIMONIALE > SERVICIUL AUTORIZARI ACTIVITATI ECONOMICE, însoţită de următoarele acte: certificat de înregistrare fiscală, certificat constatator şi furnizare de informaţii emise de către Oficiul Registrului Comerţului.
- Cerere tip de eliberare aviz pentru ocuparea temporară a domeniului public care se obţine de la camera 13, la sediul din P-ţa Victoriei nr. 3 sau de la sediul Administraţiei Domeniului Public din strada Koos Karoly nr. 1, cam. 35-36(fostul SC Energomur. SA) sau de pe site-ul Primăriei Tîrgu Mureş: www.tirgumures.ro > ADMINISTRAȚIA LOCALĂ > EXECUTIV > SERVICII PUBLICE SUBORDINATE > ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC > SERV. DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT, însoţită de următoarele acte: certificat de înregistrare fiscală, certificat constatator şi furnizare de informaţii emise de către Oficiul Registrului Comerţului.
8.2. Pentru II (întreprindere individuală), PFA (persoană fizică autorizată) şi IF (întreprindere familială):
- Cerere tip pentru aviz provizoriu de funcţionare, (se obţine de la cam. 13) sau de pe site-ul Primăriei Tîrgu Mureş: www.tirgumures.ro > ADMINISTRAȚIA LOCALĂ > EXECUTIV > DIRECȚII SI SERVICII > DIRECTIA ACTIVITATI SOCIAL-CULTURALE SI PATRIMONIALE > SERVICIUL AUTORIZARI ACTIVITATI ECONOMICE, însoţită de următoarele acte: certificat de înregistrare fiscală, certificat constatator şi furnizare de informaţii emise de către Oficiul Registrului Comerţului.
- Cerere tip de eliberare aviz pentru ocuparea temporară a domeniului public care se obţine de la cam. 13 la sediul din P-ţa Victoriei nr. 3 sau de la sediul Administraţiei Domeniului Public din str. Koos Karoly nr. 1, cam. 35-36(fostul SC Energomur. SA) sau de pe site-ul Primăriei Tîrgu Mureş: www.tirgumures.ro > ADMINISTRAȚIA LOCALĂ > EXECUTIV > SERVICII PUBLICE SUBORDINATE > ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC > SERV. DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT, însoţită de următoarele acte :certificat de înregistrare fiscală, certificat constatator şi furnizare de informaţii emise de către Oficiul Registrului Comerţului.
- 8.3. Pentru producători agricoli de flori:
- Cerere tip pentru aviz provizoriu de funcţionare, (se obţine de la cam. 13) sau de pe site-ul Primăriei Tîrgu Mureş : www.tirgumures.ro> ADMINISTRAȚIA LOCALĂ > EXECUTIV > DIRECȚII SI SERVICII > DIRECTIA ACTIVITATI SOCIAL-CULTURALE SI PATRIMONIALE > SERVICIUL AUTORIZARI ACTIVITATI ECONOMICE , pe care se va trece titularul atestatului de producător, însoţită de următoarele acte : copie după BI/CI și atestat de producător agricol valabil, vizat pe anul 2018.
- Cerere tip de eliberare aviz pentru ocuparea temporară a domeniului public care se obţine de la cam. 13 la sediul din P-ţa Victoriei nr. 3 sau de la sediul Administraţiei Domeniului Public din str. Koos Karoly nr.1, cam. 35-36( fostul SC Energomur. SA ) sau de pe site-ul Primăriei Tîrgu Mureş: www.tirgumures.ro> ADMINISTRAȚIA LOCALĂ > EXECUTIV > SERVICII PUBLICE SUBORDINATE > ADMINISTRAREA DOMENIULUI PUBLIC > SERV. DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT, însoţită de următoarele acte : copie după BI/CI și atestat de producător agricol valabil, vizat pe anul 2018.
9) Condiţii eliminatorii: lipsa actelor solicitate şi a mobilierului urban agreat !!!
10) Avizele necesare desfăşurării activităţii/exerciţiului comercial sunt următoarele:
10.1. Avizul pentru ocuparea temporară a domeniului public aferent fiecărui amplasament emis de S.A.D.P.P.
şi
10.2. Avizul de funcţionare cu caracter provizoriu emis de S.A.A.E.,
Menţiune:
Cele două avize se vor ridica după cum urmează:
1. Prima dată se ridică personal Avizul Serviciului de administrare a domeniului public şi privat de la de la sediul Administraţiei Domeniului Public din str. Kos Karoly nr.1/B, cam. 35-36 ( fostul SC Energomur. SA ) începând din data de 20 februarie 2018 până în data de 22 februarie 2018 inclusiv, conform orarului următor:
Marți 20.02.2018 – între orele 9.00 – 12.00 şi 13.00 – 15.00;
Miercuri 21.02.2018- între orele 9.00 – 12.00 şi 13.00 – 14.00;
Joi 22.02.2018- între orele 9.00 – 12.00 şi 13.00 – 15.00;
2. Avizul de funcţionare cu caracter provizoriu emis de S.A.A.E se ridică personal de la sediul Municipiului Tîrgu Mureş, Piaţa Victoriei nr. 3, cam. 13, Centrul Informare Cetăţeni, Serviciul Activităţi Autorizări Economice după intrarea în posesie a avizului S.A.D.P.P..
De asemenea, pentru reuşita manifestării, propunem amplasarea de pavilioane expoziţionale în Piaţa Teatrului / Piaţa Trandafirilor, în funcţie de solicitările instituţiilor de învăţământ şi/sau O.N.G –uri din municipiul Tîrgu Mureş. Expoziţia va fi organizată şi gestionată de D.A.S.C.P. prin Serviciul Autorizări Activităţi Economice și Serviciului Public Administraţia Domeniului Public.
Informaţii suplimentare la nr de tel.: 0265/268.330 int. 135, 218 - S.A.A.E; 0365/807872, int.108 - A.D.P., sau accesând site-ul instituţiei www.tirgumures.ro.
Director ADP,
Florian Moldovan
Inapoi