În conformitate cu normele prevăzute în hotărârile Consiliului Local Municipal şi în legislaţia specifică s-au urmărit cu precădere următoarele obiective:
- deţinerea avizelor de funcţionare eliberate de Primăria Municipiului Tg.Mureş, în centrele publice de desfacere pentru desfăşurarea activităţilor comerciale;
- verificarea termenelor de valabilitate ale produselor expuse spre vânzare;
- existenţa documentelor justificative privind provenienţa mărfurilor şi a produselor oferite spre vânzare de către comercianţi;
- respectarea parametrilor de calitate a produselor comercializate;
- achitarea taxelor de utilizare a spaţiilor de vânzare;
- verificarea modului în care utilizatorii respectă obligaţiile ce le revin conform prevederilor Regulamentului de organizare şi funcţionare a pieţelor.
Pe parcursul derulării acţiunii, au fost verificaţi un număr de 17 comercianţi, dintre care 13 au fost invitaţi în data de 14.02.2011, la sediul Poliţiei Locale Tg.Mureş în vederea stabilirii situaţiei în care se află, în raport cu prevederile legale.
Ca urmare a demersurilor susmenţionate, au fost aplicate un număr de 6 sancţiuni contravenţionale, în valoare de 1.000 lei fiecare şi confiscate produse în valoare de 796,80 lei.
Acţiunile de control ale poliţiştilor locali privind verificarea comercianţilor care desfăşoară activităţi în centrele publice de desfacere vor continua şi în perioada următoare, în diferite locaţii ale municipiului.
Vizualizări: 37135
Inapoi