|
Direcția de Asistență Socială Târgu Mureș, cu sediul în Municipiul Târgu Mureș, strada Gheorghe Doja nr. 9, cod poștal 540015, în calitate de autoritate contractantă, anunță operatorii economici interesați că intenționează să achiziționeze „Servicii de catering” pentru copiii beneficiari ai serviciilor oferite de Centrul de zi Rozmarin, cod șidenumire CPV 55520000-1 Servicii de catering, servicii prevăzute în Anexa 2 la Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, în temeiul art. 68 alin. (1) lit. h) și art. 111 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, prin Procedura proprie de tip selecție de oferte care se va desfășura offline.
Valoarea minimă estimată: 97.324,77 lei fără TVA
Valoarea maximă estimată: 337.064,22 lei fără TVA
Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate-preţ
Autoritatea contractantă invită operatorii economici interesați să depună oferta pentru achiziția de „Servicii de catering” pentru copiii beneficiari ai serviciilor oferite de Centrul de zi Rozmarin, la sediul Direcției de Asistență Socială Târgu Mureș, strada Gheorghe Doja nr. 9, camera 8 - Registratură, în plic sigilat și ștampilat, pe care se va menționa: „Oferta pentru Servicii de catering”, sau prin e-mail la adresa: registratura.das@tirgumures.ro, până la data de 17.04.2024 ora 14:30.
Operatorii economici interesați sunt rugați să oferteze pe baza Documentației de atribuire care se poate accesa și descărca de pe site-urile: https://dastgmures.ro/,https://e-licitatie.ro/pub/adv-notices/list/1 sau www.tirgumures.ro care cuprinde:
- Instrucțiuni pentru ofertanți;
- Caietul de sarcini;
- Formulare;
- Proiectul de Acord-cadru și Contract subsecvent – cuprinzând clauze minime obligatorii.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate pe adresa de e-mail: registratura.das@tirgumures.ro, sau la telefon 0365/430859 interior 113 persoana de contact Buțiu Maria Minerva.
Director Executiv
Andreia-Ligia Moraru