|
Începând cu data de 01.01.2024, activităţile de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţă sunt permise numai după obţinerea de către operatorii economici a actului administrativ (aviz de funcţionare, autorizaţie de alimentaţie publică sau acord pentru orarul de funcţionare a structurii de vânzare, după caz), pe care îl emite primarul în condiţiile prevăzute în regulamentul aprobat prin H.C.L.M. Târgu Mureş nr. 56/2023 privind aprobarea Regulamentului pentru desfăşurarea activităţii comerciale cu produse şi servicii de piaţă pe raza administrativ-teritorială a Municipiului Târgu Mureş.
Titularii - operatorii economici - ai unui act administrativ valabil până la data de 31 decembrie 2023, emis în condiţiile regulamentului menţionat, pot solicita în perioada 1 ianuarie - 31 martie 2024 emiterea actului administrativ pentru anul 2024 prin procedură simplificată, respectiv pe baza depunerii formularului-tip: „Anexa nr.6 - Declaraţie în vederea emiterii actului administrativ pentru comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă pentru anul 2024", formular care poate fi obţinut de la cam.15 – Biroul unic, sau care poate fi descărcat de pe site-ul instituţiei, www.tirgumures.ro, la secţiunea Biroul unic sau secţiunea Servicii online / Acte necesare şi formulare tipizate.
Operatorii economici care nu se încadrează în condiţiile prevăzute anterior, vor putea solicita emiterea actului administrativ pentru desfăşurarea activităţilor de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţă pentru anul 2024 urmând procedura stabilită la art.47-53 din regulament, respectiv prin depunerea cererilor şi a documentaţiilor necesare, ale căror formulare tipizate şi conţinut pot fi solicitate sau descărcate din sursele mai sus menţionate.
Viceprimar,
Portik Vilmos László
Inapoi