|
Aducem la cunoştinţa cetăţenilor cu domiciliul în municipiul Tîrgu-Mureş şi în localităţile arondate pe linie de evidenţă a persoanelor, că, pentru rezolvarea în mod operativ a solicitărilor privind eliberarea documentelor de identitate, Serviciul de Evidenţă a Persoanelor, işi va prelungi programul de lucru cu publicul, astfel:
- 8:30 - 12:00 în zilele de sâmbătă 17.05.2014 şi duminică 18.05.2014
- 8:30 – 18:30 în săptămâna 19.05-23.05.2014
- 8:00 - 16:00 în ziua de sâmbătă 24.05.2014
- 8:00 – 21:00 în ziua de duminică 25.05.2014
Vor fi soluţionate cererile pentru obţinerea actelor de identitate ca urmare a:
- expirării termenului de valabilitate, pierderii, furtului, distrugerii sau deteriorării;
- schimbării domiciliului;
- schimbării numelui/prenumelui titularului, prenumele părinţilor, data ori locul naşterii;
- preschimbării buletinelor de identitate;
- schimbării denumirii sau rangului localităţilor şi strazilor, al renumerotării imobilelor, al înfiinţării localităţilor sau strazilor;
- atribuirii unui nou CNP;
- deteriorării actului de identitate.
Reamintim cetăţenilor că actul de identitate este documentul care se eliberează cetăţeanului roman şi care face dovada identităţii, a adresei de domiciliu şi, după caz, a adresei de reşedinţă. Prin act de identitate se înţelege: cartea de identitate, cartea de identitate provizorie şi buletinul de identitate aflat în termen de valabilitate.
Cartea de identitate provizorie se eliberează în următoarele cazuri:
- cand solicitatntul nu posedă toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate;
- în cazul cetăţenilor români cu domiciliul în străinătate, care locuiesc temporar în România.
Informaţii suplimentare se pot obţine la nr. de telefon 0265 - 250391, 0265 – 250010, direct la sediul serviciului din Tg-Mureş, str. Călăşilor nr. 26 – 28, sau de pe pagina de internet a instituţiei www.tirgumures.ro.
Inapoi