Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Proiecte Europene

buton proiecte europene

Proiecte PNRR

buton pnrr

POIM 2014 - 2020

buton poim

EU4Business

eu4business

Iaz Batal

banner iazbatal fazare

Protecția consumatorilor

InfoCons

Serviciul de urgență 112

112 logo

Ziua informării preventive

ziua inform preventive

Bilete online

buton teatrul national

Salvați copiii

salvati-copiii-logo

Autoritatea Națională Turism

banner aut nat.fw

SIS II

sis2 

Wikipedia:

wikipedia


Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Tîrgu – Mureş, invită cetăţenii domiciliaţi în municipiul Tîrgu-Mureş şi în celelalte localităţi arondate pe linie de evidenţă a persoanelor municipiului Tîrgu-Mureş, care au în posesie acte de identitate cu termen de valabilitate expirat sau care sunt în prag de expirare, să se prezinte pe str. Călăraşilor nr. 26-28, la sediul Serviciului de Evidenţa Persoanelor pentru punerea în legalitate cu un nou act de identitate.

În evidenţele Serviciului de Evidenţa Persoanelor există 7440 persoane ale căror acte de identitate au expirat în anii anteriorii sau nu au avut niciodată un act de identitate, iar până în prezent au fost emise un număr de 18800 cărţi de identitate.

Reamintim cetăţenilor că actul de identitate este documentul care se eliberează cetăţeanului roman şi care face dovada identităţii, a adresei de domiciliu şi, după caz, a adresei de reşedinţă. Prin act de identitate se înţelege: cartea de identitate, cartea de identitate provizorie şi buletinul de identitate aflat în termen de valabilitate.

Documentele necesare pentru obţinerea unui nou act de identitate ca urmare a expirării sunt:

-         cererea tip (disponibilă şi pe pagina de internet),

-         certificatul de naştere – original şi copie,

-         certificatul de căsătorie – original şi copie,

-         hotărârea de divorţ rămasă definitivă - original şi copie (unde este cazul),

-         certificatul de deces soţ/soţie – original şi copie (unde este cazul),

-         documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu

-         chitanţa în valoare de 11 lei reprezentând contravaloarea cărţii de identitate şi a taxei extrajudiciare de timbru (ghişeul 5)

-         actul de identitate vechi

-         cartea de alegător (în cazul expirării/preschimbării cărţii de identitate)

Informaţii suplimentare se pot obţine la nr. de telefon 0265 - 250391, 0265 – 218366,  direct la sediul serviciului din Tîrgu-Mureş, str. Călăraşilor nr. 26 – 28 de luni până vineri între orele 8, 30 – 16, 30 sau de pe pagina de internet a instituţiei  www.tirgumures.ro

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com


Back

Alegeri2024

buton MOL

buton program transport local

Zona metropolitana

Comunicate AQUASERV

buton program multianual sustinere familii

Grafic lunar colectare deseuri

buton spclep
buton weekend ro
seretirgumures
dastgmures ro
buton dfltgm
buton prog sitpf

Noutăți

BP
buton birou unic
buton parcare
buton parcare
buton prog acte identitate online
buton prog casatorii online2
buton prog transc online2
buton recomandari sezon estival
buton harta targu mures

Posturi vacante

buton posturi vacante

Projects. Strategies

BannerMyCity - EN3
banner_proiecte_en
Digital Mures
banner_oras_eco_en
banner_pug
banner_arh
 

Secțiune RUTI conform SNA

banner anticor.fw 

Social network:

FacebookTwitterYoutube

Vizitatori

Azi:43
Ieri:1155
Săptămânal:5795
Lunar:43
All5331119