CONCURS PENTRU OCUPAREA UNOR POSTURI
- Posturi disponibile
- Arhiva
ACTE NECESARE PENTRU OCUPARE POSTURI
În temeiul art.26.alin.7 din Legea nr.284/2010 a salarizării unitare a personalului plătit din fonduri publice, precum şi în temeiul prevederilor H.G.nr.286/2011( actualizat cu H.G. nr.1027/11.11.2014) –Regulament cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant corespunzător funcţiilor contractuale din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, In data de 31.03.2015 ora 10 , CĂMINUL PENTRU PERSOANE VÂRSTNICE organizează concurs pentru ocuparea urmatoarelor 3 posturi vacante cu statut contractual de executie ,pe durată nedeterminată .
I. Denumire post: ECONOMIST
Numarul posturilor scoase la concurs:1
Nivelul studiilor:superioare
Vechime in specialitate:5 ani
Conditiile de participare pentru postul de economist sunt urmatoarele:
Condiţii generale de participare:
Are cetăţenia română, cetăţenia altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
Cunoaşte limba româna, scris şi vorbit;
Are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
Are capacitate deplină de exerciţiu;
Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
Îndeplinește condiţiile de studii şi, după caz, de vechime, sau alte condiţii specifice potrivit postului scos la concurs;
Nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unor infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Conditii specifice de participare:
- Studii superioare, absolvite cu diploma de absolvire a invățământului superior.
- Vechime în activitate, minim 5 ani;
- Cunoştinţe foarte bune de operare pe calculator;
- Disponibilitate la program flexibil de lucru;
- Abilităţi de organizare,indrumare,comunicare şi relaţionare;
- Capacitate de a rezolva problemele administrative;
- Insuşiri de personalitate: seriozitate, responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontro;.
Posesoare atestat ECLD – European Computer Driving Licence- constituie avantaj
Bibliografia stabilită pentru concurs:
• CONSTITUŢIA ROMÂNIEI *** Republicată;
• LEGEA Nr. 82 din 24 decembrie 1991 *** Republicată - Legea contabilităţii;
• LEGEA Nr. 571 din 22 decembrie 2003 privind Codul fiscal;
• HGR Nr. 44 din 22 ianuarie 2004 - Partea a II-a pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal;
• LEGEA Nr. 53 din 24 ianuarie 2003 *** Republicată - Codul muncii;
• ORDINUL MFP Nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
• ORDINUL MFP Nr. 3512 din 27 noiembrie 2008 - privind documentele financiar-contabile;
• ORDINUL MFP Nr. 1826 din 22 decembrie 2003 pentru aprobarea Precizărilor privind unele măsuri referitoare la organizarea şi conducerea contabilităţii de gestiune;
• ORDINUL MFP Nr. 1917 din 12 decembrie 2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia;
•ORDINUL MFP Nr. 2021 din 17 decembrie 2013 - pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005;
• ORDINUL MFP Nr. 1792 din 24 decembrie 2002 - pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale;
• LEGEA-CADRU Nr. 284 din 28 decembrie 2010 - privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice;
• LEGEA Nr. 17 din 6 martie 2000 *** Republicată - privind asistenţa socială a persoanelor vârstnice;
• HGR Nr. 1021 din 26 octombrie 2000 - pentru aprobarea Normelor metodologice privind stabilirea costului mediu lunar de întreţinere în căminele pentru persoanele vârstnice;
• ORDINUL MFP Nr. 946 din 4 iulie 2005 *** Republicat - pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial, cuprinzând standardele de control intern/managerial la entităţile publice şi pentru dezvoltarea sistemelor de control intern/managerial;
• LEGEA Nr. 215 din 23 aprilie 2001 *** Republicată - Legea administraţiei publice locale;
LEGEA nr.477/2004 – privind codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice.
II. Denumire post:ADMINISTRATOR
Numărul posturilor scoase la concurs:1
Nivelul studiilor: medii
Vechime în specialitate: 4 ani
Condiţiile de participare pentru postul de administrator sunt următoarele:
Condiţii generale de participare:
Are cetăţenia română, cetăţenia altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
Cunoaşte limba româna, scris şi vorbit;
Are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
Are capacitate deplină de exerciţiu;
Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
Îndeplinește condiţiile de studii şi, după caz, de vechime, sau alte condiţii specifice potrivit postului scos la concurs;
Nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unor infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice de participare:
- Studii medii tehnice, absolvite cu diploma de bacalaureat sau diploma de absolvire a invatamantului postliceal.
- Vechime în specialitate, minim 1 an;
- Cunoştinţe bune de operare pe calculator în limbaj specific (gestiune)Microsoft Office;
- Disponibilitate la program flexibil de lucru;
- Abilităţi de organizare,indrumare,comunicare şi relaţionare;
- Capacitate de a rezolva problemele administrative;
- Insuşiri de personalitate: seriozitate, responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol;
- Posesor Permis de conducere categoria B;
Posesor al Certificatului de competenţăîn domeniul apărării împotriva incendiilor - costituie un avantaj.
Bibliografia stabilită pentru concurs:
• CONSTITUŢIA ROMÂNIEI *** Republicată;
• LEGEA Nr. 53 din 24 ianuarie 2003 *** Republicată - Codul muncii;
• ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ Nr. 34 din 19 aprilie 2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii;
LEGEA nr.477/2004 – privind codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice;
• LEGEA Nr. 128 din 5 mai 2007 - pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii;
• ORDINUL MFP Nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
• ORDINUL MFP Nr. 3512 din 27 noiembrie 2008 - privind documentele financiar-contabile;
• ORDINUL MFP Nr. 1792 din 24 decembrie 2002 - pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale;
• LEGEA Nr. 17 din 6 martie 2000 *** Republicată - privind asistenţa socială a persoanelor vârstnice;
• LEGEA Nr. 215 din 23 aprilie 2001 *** Republicată - Legea administraţiei publice locale;
• LEGEA Nr. 54 din 8 iulie 1994 - pentru modificarea unor prevederi din Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor organizaţiilor socialiste.
III. Denumire post: ÎNGRIJITOR CURĂȚENIE
Numărul posturilor scoase la concurs:1
Nivelul studiilor: generale
Condiţiile de participare pentru postul de ingrijitor curatenie sunt următoarele:
Condiţii generale de participare:
Are cetăţenia română, cetăţenia altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
Cunoaşte limba româna, scris şi vorbit;
Are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
Are capacitate deplină de exerciţiu;
Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
Îndeplinește condiţiile de studii şi, după caz, de vechime, sau alte condiţii specifice potrivit postului scos la concurs;
Nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unor infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice de participare:
Studii generale
Abilităţi de relaţionare-comunicare cu întreg personalul unităţii de învăţământ;
Abilităţi pentru munca în echipă;
Disponibilitate pentru program flexibil:
Disponibilitate pentru desfăşurarea activităţi în weekend;
Disponibilitate pentru munca în două schimburi;
Experienta de lucru intr-o unitate sanitara costituie un avantaj.
Bibliografia stabilită pentru concurs:
- CONSTITUŢIA ROMÂNIEI *** Republicată;
- LEGEA nr.215/2001 privind Administraţia Publică Locală, cap.II, secțiunea 2, cap.III;
- LEGEA nr. 17 din 6 martie 2000 *** Republicată - privind asistenţa socială a persoanelor vârstnice;
- LEGEA nr.477/2004 – privind codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice;
- ORDINUL MS. 916/2006 privind infecţiile nosocomiale;
- ORDINUL MS 1226/2012 privind colectarea, transportul si depozitarea deşeurilor;
- ORDINUL MS 261/2007 privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare.
Desfăşurarea concursului:
Concursul constă în selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și interviu , la sediul Caminului pentru personae varstnice din strEvreilor Martiri nr29-31
DOSARUL DE CONCURS:
a) cerere de înscriere la concurs adresată directorului instituţiei publice organizatoare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specific de participare;
d) copia carnetului de muncă, conformă cu originalul/ extras din registrul general de evidenţă al salariaţilor, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
e)cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
f) adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 1 luna anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g)curriculum vitae redactat potrivit H.G. nr.1021/25.06.2004 pentru aprobarea modelului comun european de curriculum vitae;
h)alte documente relevante pentru participarea la concurs.
Notă: Documentele solicitate se îndosariază, în ordinea menţionată, într-un dosar cu şină.
In cazul documentului prevăzut la litera e), candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copiile actelor se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Dosarele de concurs se pot depune până în data de 23.03.2015.-inclusiv, ora 15 la sediul instituţiei din str. Evreilor Martiri nr 29-31.
Calendarul de desfășurare a concursului:
Etapa concurs |
Data |
Ora |
Data limită pentru depunerea dosarelor |
23.03.2015 |
15:00 |
Selecție dosare |
24.03.2015 |
12:00 |
Termen afișare rezultate selecție |
25.03.2015 |
12:00 |
Termen depunere contestații la selecția dosarelor |
26.03.2015 |
12:00 |
Termen analizare și afișare rezultat contestații |
27.03.2015 |
12:00 |
Data desfășurării probei scrise |
31.03.2015 |
10:00 |
Termen afișare rezultat proba scrisă |
01.04.2015 |
10:00 |
Termen depunere contestații proba scrisă |
02.04.2015 |
12:00 |
Termen analizare și afișare rezultat contestații |
03.04.2015 |
12:00 |
Data desfășurării interviului |
06.04.2015 |
10:00 |
Termen afișare rezultat interviu |
06.04.2015 |
15:00 |
Termen depunere contestații proba de interviu |
07.04.2015 |
12:00 |
Termen analizare și afișare rezultat contestații interviu |
07.04.2015 |
15:00 |
Afișare rezultat final ocupare post |
07.04.2015 |
16:00 |