|
În conformitate cu Procedura Proprie privind organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire a contractelor de achiziție publică ce au ca obiect servicii sociale și alte servicii specifice, prevăzute în Anexa 2 la Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu valoarea estimată fără T.V.A. mai mică decât cea prevăzută la art. 7, alin (1), lit.d),
Autoritatea contractantă: Direcția de Asistență Socială Târgu Mureș cu sediul în Târgu Mureș, județul Mureș, str. Gheorghe Doja nr. 9, cod poștal 540015, telefon 0365-430.859, email: social9@tirgumures.ro, cod fiscal 39906612, anunță operatorii economici interesați că în perioada următoare intenționează să demareze formalitățile pentru achiziția următoarelor servicii:
Servicii de catering pentru beneficiarii Centrului de zi Rozmarin
Cod CPV: 55520000-1 Servicii de catering.
Criteriul de atribuire - cel mai bun raport calitate-preț.
Descriere – conform caietului de sarcini atașat: se va încheia un acord- cadru de servicii de catering, servicii privind pregătirea, prepararea și livrarea zilnică a hranei pentru copii, la sediul Centrului de Zi Rozmarin din strada Ludușului, nr. 29, Târgu Mureș.
Direcția de Asistență Socială Târgu-Mureș invită operatorii economici interesați să transmită oferta cuprinzând propunerea tehnică, propunerea financiară și documentele solicitate conform documentației de achiziție, până la data de 25.08.2021, ora 12:00 în plic închis la Registratura de la camera 8, de la sediul achizitorului din municipiul Târgu Mureș, strada Gheorghe Doja nr. 9, cod poștal 540015, România, program Luni-Vineri 8-12 și Marți și Joi și de la 14-16, cu mențiunea "A nu se deschide până la data de 26.08.2021 ora 10:00", sau la adresa de email social9@tirgumures.ro.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate pe adresa de e-mail: social9@tirgumures.ro până în data de 20.08.2021 inclusiv. Ofertele depuse după data și ora specificată sau pe alte adrese de email nu se vor lua în considerare.
Director Executiv
Andreia Moraru
Inapoi