Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Tîrgu – Mureş, invită cetăţenii domiciliaţi în municipiul Tîrgu-Mureş şi în celelalte localităţi arondate pe linie de evidenţă a persoanelor municipiului Tîrgu-Mureş, care au în posesie acte de identitate cu termen de valabilitate expirat sau care sunt în prag de expirare, să se prezinte pe str. Călăraşilor nr. 26-28, la sediul Serviciului de Evidenţa Persoanelor pentru punerea în legalitate cu un nou act de identitate.
În evidenţele Serviciului de Evidenţa Persoanelor există 7440 persoane ale căror acte de identitate au expirat în anii anteriorii sau nu au avut niciodată un act de identitate, iar până în prezent au fost emise un număr de 18800 cărţi de identitate.
Reamintim cetăţenilor că actul de identitate este documentul care se eliberează cetăţeanului roman şi care face dovada identităţii, a adresei de domiciliu şi, după caz, a adresei de reşedinţă. Prin act de identitate se înţelege: cartea de identitate, cartea de identitate provizorie şi buletinul de identitate aflat în termen de valabilitate.
Documentele necesare pentru obţinerea unui nou act de identitate ca urmare a expirării sunt:
- cererea tip (disponibilă şi pe pagina de internet),
- certificatul de naştere – original şi copie,
- certificatul de căsătorie – original şi copie,
- hotărârea de divorţ rămasă definitivă - original şi copie (unde este cazul),
- certificatul de deces soţ/soţie – original şi copie (unde este cazul),
- documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu
- chitanţa în valoare de 11 lei reprezentând contravaloarea cărţii de identitate şi a taxei extrajudiciare de timbru (ghişeul 5)
- actul de identitate vechi
- cartea de alegător (în cazul expirării/preschimbării cărţii de identitate)
Informaţii suplimentare se pot obţine la nr. de telefon 0265 - 250391, 0265 – 218366, direct la sediul serviciului din Tîrgu-Mureş, str. Călăraşilor nr. 26 – 28 de luni până vineri între orele 8, 30 – 16, 30 sau de pe pagina de internet a instituţiei www.tirgumures.ro
Inapoi