Contact

Director Executiv: Andreia Moraru
Director Executiv Adjunct: Maier Mihaela
Șef serviciu: Cotruș Crina Veronica
Persoana de contact: Cotruș Crina Veronica, Suciu Carmen
Adresa: str. Gheorghe Doja nr. 9, parter, camera nr. 2
Tel: 0365.430.859, interior 102, 116
E-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

Profil

Acest serviciu are rolul de a asigura derularea activităților financiar-contabile, gestionarea bazei de date a tuturor angajaților Direcției de Asistență Socială Târgu Mureș. Întocmește documente pentru achiziții publice, rapoarte de activitate, planuri și strategii. Colaborează cu instituții publice locale, județene, regionale și naționale, respectiv cu organizații neguvernamentale și cu toți factorii interesați în domeniul de asistență socială.

 

Activități principale

Organizarea  şi conducerea evidenţei operative a tuturor categoriilor de cheltuieli privind  domeniile de activitate ale serviciului;
Înregistrarea corespondenţei (intrări-ieşiri), preluarea cererilor pentru acordarea unor beneficii sociale, întocmirea şi actualizarea bazei de date cu beneficiarii diferitelor servicii de asistenţă socială;
Asigurarea documentaţiei şi datelor necesare pentru propunerile de buget anuale şi pentru  eventualele  rectificări;
Gestionarea bazei de date a beneficiarilor de transport urban gratuit (persoane cu handicap accentuat şi grav şi asistenţii personali ai acestora);
Eliberarea abonamentelor de transport urban gratuit pentru persoane cu handicap conform Legii nr. 448/2006;
Întocmirea documentaţiilor pentru achiziţii publice, solicitarea de materiale consumabile, confirmarea oportunităţii facturilor  pentru  diverse cheltuieli legate de activitatea compartimentelor Direcției de Asistență Socială Târgu Mureș;
Organizarea arhivei curente şi predarea materialelor arhivistice, anual, conform  reglementărilor în vigoare la nivelul Direcției de Asistență Socială Târgu Mureș;
Întocmirea de rapoarte statistice privind diferite forme de asistenţă socială şi de beneficiari, respectiv alte documente după caz;
Colaborare cu toţi factorii  interesaţi  din cadrul Direcției, cu  serviciile Primăriei  şi  cu alţi factori pe linia  îndeplinirii  sarcinilor;
Îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de reglementările legale în vigoare.

 

Structura organizatorică a serviciului

I. Biroul Strategii, Programe, Proiecte și Relații cu ONG
II. Compartimentul Administrativ și Achiziții
III. Compartimentul Comunicare, Registratură, Relații cu Publicul și Evaluare Inițială
IV. Compartimentul Financiar-Contabil, Salarizare și Informatică
V. Compartimentul Resurse Umane, Juridic și Protecția Muncii

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com