Pentru a evita apariția unor situații neplăcute, vă recomandăm să verificați data la care expiră actul de identitate şi, de asemenea, vă reamintim că aveți obligația de a solicita eliberarea unei noi cărți de identitate, în următoarele condiții:

• Cu minim 15 zile şi maxim 180 de zile înainte de expirarea termenului de valabilitate;

• În termen de 15 zile de la producerea unor modificări în statutul civil sau ca urmare a schimbării domiciliului;

• Oricând, în cazul preschimbării actului de identitate care nu se mai emite

În cazul minorilor, actul de identitate se solicită în termen de 15 zile de la împlinirea vârstei de 14 ani.

Actul de identitate nu se eliberează din oficiu de autoritățile române abilitate!

Preluarea documentelor se face în baza programărilor online prealabile, efectuate prin accesarea site-ului instituției www.tirgumures.ro (Programare acte de identitate online) sau apelând nr. de telefon:   0265 250 391.

Pentru eliberarea actelor de identitate NU este necesară programare online!

Cetățenii au posibilitatea să solicite emiterea actului de identitate în fiecare zi lucrătoare a săptămânii, după următorul program:

Luni, Marți, Miercuri -  8,00 – 15,00;
Joi -  8,00-18,00;
Vineri -  8,00-12,00.

Termenul de soluționare, stabilit la nivelul SPCLEP Târgu Mureș, este de 2 zile lucrătoare (excepție fac cazurile unde sunt necesare verificări suplimentare).

Despre emiterea documentului de identitate și posibilitatea ridicării acestuia, cetățenii sunt informați printr-un mesaj tip SMS, iar eliberarea se face prin intermediul ghișeului de informații și eliberări acte, conform următorului program:

Luni, Marți, Miercuri, Vineri - 8,00-16,00
Joi -  8,00 - 18,00.

Informații suplimentare se pot obține la nr. de telefon 0265 250391, la sediul serviciului, str. Călărașilor, nr. 26 - 28 sau de pe pagina de internet a instituției www.tirgumures.ro

Director executiv
Claudia Trif

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com