Mărime text:

 

 

 

Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Târgu Mureş informează tinerii care domiciliază în alte localităţi și frecventează cursurile unităţilor de învăţământ din municipiul Târgu Mureş, despre faptul că, le revine obligaţia de a solicita înscrierea în actul de identitate a menţiunii privind stabilirea reşedinţei, la adresa la care locuiesc mai mult de 15 zile.

Documentele necesare sunt:

- cererea tip (disponibilă şi pe pagina de internet a instituţiei www.tirgumures.ro);

- actul de identitate în care urmează să se înscrie menţiunea de stabilire a reşedinţei;

- documentul cu care se face dovada adresei de reşedinţă (original şi copie)

Minorul solicită înscrierea vizei de reședință în actul de identitate însoțit de unul dintre părinți sau după caz, de reprezentantul său legal.

Elevii cazați în locuri de cazare în comun (cămine, internate, etc) pot depune cererea personal ori prin intermediul administratorilor imobilelor.

Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0265/210678, direct la sediul serviciului din Târgu Mureş, str. Călăraşilor nr. 26 - 28 luni, marți, miercuri și vineri între orele 830-1630, iar joi între orele 830-1830, precum şi de pe pagina de internet a instituţiei www.tirgumures.ro

Director executiv,
Claudia Trif


 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com