Aducem la cunoştinţa cetăţenilor faptul că, pentru rezolvarea în mod operativ a solicitărilor privind eliberarea actelor de identitate, Serviciul de Evidenţă a Persoanelor, va desfăşura activitatea de program cu publicul, astfel:

Preluări documente informații și eliberări acte de identitate
- în săptămâna premergătoare alegerilor, respectiv, 20.05 - 24.05.2019:
- luni, marţi, miercuri, vineri
- joi


8,30 - 16,00
8,30 - 18,30


8,30 - 16,30
8,30 - 18,30
- în ziua de sâmbătă 25.05.2019 8,00 - 16,00 8,00 - 16,00
- în ziua de duminică 26.05.2019 7,00 - 21,00 7,00 - 21,00

Vor fi soluţionate cu prioritate cererile pentru obţinerea actelor de identitate ca urmare a:

- expirării termenului de valabilitate, pierderii, furtului, distrugerii sau deteriorării actului de identitate;
- schimbării domiciliului;
- schimbării numelui/prenumelui titularului, prenumele părinţilor, data ori locul naşterii;
- preschimării buletinelor de identitate care nu se mai emit, dar sunt valabile;
- schimbării denumirii sau rangului localităţilor şi strazilor, al renumerotării imobilelor, al înfiinţării localităţilor sau strazilor;
- atribuirii unui nou CNP;

Cartea de identitate provizorie se eliberează în următoarele cazuri:

- când solicitantul nu posedă toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
- în cazul cetăţenilor români cu domiciliul în străinătate, care locuiesc temporar în România.

Informaţii suplimentare se pot obţine la nr. de telefon 0265 - 250391, 0265 – 210678, direct la sediul serviciului din Tg-Mureş, strada Călăraşilor nr. 26 – 28 sau de pe pagina de internet a instituţiei, www.tirgumures.ro

Director executiv,
Claudia Trif

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com