Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Tîrgu Mureș aduce la cetățenilor că, pentru solicitarea actului de identitate nu este necesar şi nu se eliberează număr de ordine.

Soluționarea tuturor cererilor se face direct prin intermediul celor 5 ghișee de preluare a documentelor, cât și prin intermediul ghișeului de informații și eliberării actelor de identitate, conform următorului program de funcționare:

 

PRELUĂRI ACTE

LUNI 8,30 – 15,00
MARŢI 8,30 – 15,00
MIERCURI 8,30 – 15,00
JOI 8,30 – 18,30
VINERI 8,30 – 12,00

 

INFORMAŢII ŞI ELIBERĂRI ACTE DE IDENTITATE

LUNI 8,30 – 16,30
MARŢI 8,30 – 16,30
MIERCURI 8,30 – 16,30
JOI 8,30 – 18,30
VINERI 8,30 – 16,30

Termenul legal pentru emiterea actului de identitate este de 30 de zile și poate fi prelungit (cu cel mult 15 zile) de către șeful Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor. Pentru a veni în sprijinul cetățenilor, la nivelul municipiului Tîrgu Mureș termenul efectiv de soluționare este de:

- 3 zile lucrătoare pentru cărțile de identitate;

- 2 zile lucrătoare pentru cărțile de identitate provizorii și vizele  de reședință.

Pentru cazurile temeinic justificate și fără costuri suplimentare, aceste termene de soluționare pot fi reduse.

Contravalorile Cărții de Identitate, în cuantum de 7 lei, precum și a Cărții de Identitate provizorie, în cuantum de 1 leu, pot fi achitate la Ghișeul de taxe situat în incinta Serviciului de Evidenţă, strada Călărașilor nr. 26-28.

DIRECTOR EXECUTIV,
CLAUDIA TRIF

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com