Direcţia : Direcţia Şcoli
Serviciul : Serviciul Juridic, Logistic, Licitaţii şi Asociaţii de Proprietari

Tel: 0265/268330 int 151, 199
Email:  Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

Administratori atestati

Asociatii de proprietari

 LEGISLAȚIE ASOCIAȚII DE PROPRIETARI

 FORMULARE TIPIZATE

 PROGRAM DE REABILITARE TERMICĂ


HOTĂRÂREA nr.259 din 27 iulie 2023 privind aprobarea Programului Local Multianual actualizat, pentru creșterea performanței energetice a blocurilor de locuințe din municipiul Târgu Mureș

HOTĂRÂREA nr. 439 din 21 decembrie 2023 privind aprobarea modelului de contract de mandat pentru lucrări de creștere a performanței energetice Ia blocuri de locuințe, conform OUG nr. 18/2009

FORMULARE OUG 18-2009

CONTRACT MANDAT 1 A.P.
CONTRACT MANDAT 2 A.P.
CONTRACT MANDAT 3 A.P.
CONTRACT MANDAT 4 A.P.

TABEL ACORD 16 ap
TABEL ACORD 20 ap
TABEL ACORD 30 ap
TABEL ACORD 44 ap

Atribuţiile Serviciului Juridic, Logistic, Licitaţii şi Asociaţii de proprietari

§ Îndrumă, sprijină şi controlează asociaţiile de proprietari pentru îndeplinirea atribuţiilor legale ;
§ Face propuneri pentru îmbunătăţirea cadrului normativ în materia asociaţiilor de proprietari şi pe linia reabilitării termice şi urbanistice a condominiilor ;
§ Organizează şi exercită, în limita resurselor umane disponibile, controlul financiar-contabil şi de gestiune al asociaţiilor de proprietari ;
§ Propune măsuri şi face recomandări pentru remedierea disfuncţionalităţilor. Sesizează instituţiile cu competenţe pentru investigarea şi clarificarea unor abateri de la reglementările în vigoare ;
§ Realizează baza de date a asociaţiilor de proprietari şi site-ul pe problematica serviciului ; actualizează periodic baza de date şi site-ul ;
§ Face evaluări cu privire la modul în care sunt respectate  reglementările legale şi face recomandări pentru intrarea în legalitate şi eliminarea disfuncţionalităţilor ;
§ Generează şi difuzează informaţii de interes public în materia din competenţa serviciului ;
§ Organizează cursuri de pregătire profesională, evaluează dosarele şi face propuneri pentru atestarea administratorilor de condominii ;
§ Face propuneri pentru suspendarea/retragerea atestatului, în cazuri justificate ;
§ Constată contravenţii cu privire la activitatea asociaţiilor de proprietari şi aplică amenzi contravenţionale, în condiţiile legii ;
§ Soluţionează, în termenele legale, petiţiile şi reclamaţiile privind activitatea asociaţiilor; Alte petiţii şi reclamaţii ;
§ Se implică şi propune măsuri de îmbunătăţire a relaţiilor asociaţiilor de proprietari cu serviciile publice municipale ;
§ Organizează întâlnirile periodice ale primarului şi ale viceprimarilor cu conducerile asociaţiilor de proprietari şi serviciile publice municipale; Face evaluări şi transmite concluzii privind activitatea asociaţiilor de proprietari ;
§ Elaborează documentaţia, face propuneri şi susţine în consiliul local proiecte de hotărâri privind activitatea asociaţiilor de proprietari sau privind măsurile de creştere a performanţelor energetice a blocurilor de locuinţe ; Iniţiază propuneri pentru completarea şi îmbunătăţirea cadrului legal, pe care le înaintează autorităţilor cu competenţe în materie ;
§ Acordă consultanţă de specialitate (tehnică şi juridică) asociaţiilor de proprietari pentru implementarea programului de creştere a performanţelor energetice şi de reabilitare urbanistică, prin mansardare, a condominiilor şi gestionează implementarea programului local de reabilitare termică
§ Verifică şi face evaluări privind disfuncţionalităţile semnalate de asociaţiile de proprietari privind serviciile publice comunitare ; Mediază conflictele care vizează serviciile comunitare furnizate; Face propuneri de eliminare a disfuncţionalităţilor şi de îmbunătăţire a serviciilor comunitare ;
§ Face alte evaluări şi verificări punctuale, la solicitarea primarului sau ale viceprimarilor. 

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com