Municipiul beneficiază de 9 servicii electronice noi

 

    În perioada 27 martie 2011 – 27 martie 2013, Municipiul Tîrgu Mureş implementează proiectul „Tîrgu Mureş – Oraş Digital European – finanţat prin Programul Operaţional Sectorial „Creşterea Competitivităţii Economice 2007 – 2013”, Axa prioritară 3 - „Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public”, Domeniul major de intervenţie 2 - „Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice”, Operaţiunea 1 - „Susţinerea implementării de soluţii de e – guvernare şi asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar.

    Valoarea totală a proiectului este de 1.292.080,00 lei, contribuţia Municipiului Tîrgu Mureş fiind de 20.840,00 lei.

    Obiectivul acestui proiect l-a constituit eficientizarea serviciilor publice furnizate de Municipiul Tîrgu Mureş şi promovarea interacţiunii dintre instituţie, cetăţeni, serviciile publice deconcentrate, administraţia publică locală şi mediul de afaceri prin intermediul TIC.

    În cadrul proiectului a fost implementat un sistem informatic integrat care cuprinde echipamente (5 servere) şi 19 aplicaţii informatice. Au fost instruite persoanele implicate în utilizarea şi administrarea sistemului informatic integrat.

    Rezultatele proiectului constau în posibilitatea plăţii taxelor şi impozitelor locale prin card bancar de pe dispozitive mobile, precum şi furnizarea de servicii publice on-line către cetăţeni: formulare on-line, audienţe on-line, dezbateri publice on-line, prestaţii sociale.

   Ca urmare a implementării proiectului, Municipiul Tîrgu Mureş beneficiază în prezent de 9 servicii electronice noi.

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com