1. PREZENTARE PROIECT

Obiectivul general al proiectului este îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei serviciilor furnizate de către administraţia publică la nivelul Municipiului Tîrgu-Mureş prin reducerea duratei de livrare a serviciilor publice în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, respectiv eliberării şi avizării documentaţiilor de urbanism de tip PUZ, PUD, eliberare AC și CU,  ca urmare a solicitărilor cetăţenilor şi instituţiilor.

Obiectivele specifice:

- consolidarea capacităţii administrative în ceea ce priveşte managementul calităţii, promptitudinea în furnizarea serviciilor publice din cadrul Direcţiei Arhitect Şef.

- dezvoltarea unor servicii publice moderne şi apropiate de cetăţean din cadrul Direcţiei Arhitect Şef al Municipiului Tîrgu-Mureş, prin implementarea unor tehnologii informaţionale, modernizarea dotărilor, precum formarea şi calificarea funcţionarilor publici în vederea reducerii duratei de livrare a serviciilor publice. Aceste scopuri pot fi atinse prin:

- crearea unui suport informaţional corect şi actualizat care să faciliteze decizii rapide şi avizate la nivelul managementului strategic al municipiului;

- crearea unui sistem informatic unitar care să automatizeze fluxurile zilnice de lucru care implică accesarea sau generarea informaţiei geospaţiale la nivelul întregii instituţii;

- unificarea tuturor datelor urbane gestionate de administraţia publică locală din Municipiul Tîrgu-Mureş  într-o bancă de date unică, numită Banca de Date Geospaţiale (BDG).

2. VALOAREA PROIECTULUI:

·        Valoarea totală a proiectului este de :            1.200.000,00 lei  din care:

·        Asistenţă financiară nerambursabilă :            1.176.000,00 lei

·        Contribuţia proprie                                           24.000,00 lei

3. SURSA DE FINANŢARE: PROGRAMUL OPERAŢIONAL DEZVOLTAREA CAPACITĂŢII ADMINISTRATIVE 2007-2013, AXA PRIORITARĂ 2. . Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare, DOMENIUL MAJOR DE INTERVENŢIE 2.2. Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor 

Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative: MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR

4.   PERIOADA DE IMPLEMENTARE: 2010-2011

5.   RESPONSABIL IMPLEMENTARE: SERVICIUL PROIECTE DE FINANŢARE INTERNAŢIONALĂ ÎN COLABORARE CU ARHITECT ŞEF şi SERVICIUL INFORMATICĂ ŞI RELAŢII CU PUBLICUL

6.   STADIU: - FINALIZAT

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com