ARHITECT ŞEF
Arhitect Şef: Miheţ Florina Daniela Camera: 68 Tel: 0265-268.330 int. 154 Email:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
|
- Coordonează activitatea Serviciului autorizări în construcţii şi Serviciului urbanism, amenajarea teritoriului şi gestiune date urbane pe care le are în subordine .
- Urmăreşte rezolvarea în termen şi conform legislaţiei, a competenţelor ce aparţin Compartimentului.
- Verifică îndeplinirea atribuţiilor fiecărui serviciu aflat în subordine.
- Coordonează elaborarea strategiilor de dezvoltare urbană, stabileşte nominal proiectele de urbanism şi amenajare a teritoriului necesare Municipiului Tîrgu-Mureş.
- Iniţiază proiecte de hotărâri, dispoziţii ale primarului în problemele de specialitate de care răspunde, pregătind expuneri de motive, informări şi referate.
- Susţine în comisiile de specialitate al Consiliului local municipal materialele propuse pentru dezbatere, precum şi în şedinţele Consiliului local municipal.
- Face propuneri şi organizează de concursuri pentru proiecte , dezbateri publice pe teme de urbanism de importanţă şi amenajare a teritoriului,
- Participă ca parte componentă în Comisia de concesionări prin licitaţie.
- Participă ca parte componentă în Comisia tehnică de urbanism şi amenajarea a teritoriului a municipiului Tg-Mureş,
- Participă ca parte componentă în Comisia tehnică de urbanism şi amenajarea a teritoriului a Judeţului Mureş ,
- Participă ca parte componentă în Comisia tehnică de preavizare a proiectelor din Primăria municipiului Tg-Mureş,
- Aduce la cunoştinţa subordonaţilor legislaţia specifică activităţii pe care o desfăşoară.
- Aprobă propunerile pentru participarea la cursurile de perfecţionare a subordonaţilor.
- Susţine proiectele de Hotărâri în faţa comisiilor de specialitate şi în şedinţele Consiliului Local , răspunde la interpelări.
- Primeşte şi repartizează corespondenţa generală şi urmăreşte soluţionarea acesteia în termenul legal.
- Răspunde de întocmirea fişelor de post ale funcţionarilor publici cu funcţii de conducere şi a rapoartelor de evaluare a performanţelor profesionale pentru personalul cu funcţii de conducere din subordine şi pentru personalul de execuţie, după caz (în lipsa şefilor ierarhici),
- Propune avansarea, premierea, stimularea sau măsuri de sancţionare pentru personalul din subordine, în condiţiile legii.
- Realizează evaluarea performanţelor profesionale individuale ale şefilor de serviciu din subordine.
- Verifică elaborarea şi actualizarea procedurile operaţionale , aferente activităţilor pe care le coordonează.
- Stabileşte şi ierarhizează riscurile asociate principalelor activităţi precum şi managementul acestora, împreună cu şefii de serviciu din subordine şi juristul compartimentului, în cadrul grupului de lucru.
- Exercită şi alte atribuţii stabilite prin lege sau alte acte normative, prin hotărâri ale Consiliului local, dispoziţii ale primarului sau primite de la Consiliul local sau primar.
Competenţă:
- Semnarea actelor elaborate de către Compartimentul Arhitect Şef
Clik pentru: