Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Tîrgu – Mureş, invită cetăţenii domiciliaţi în municipiul Tîrgu-Mureş şi în celelalte localităţi arondate pe linie de evidenţă a persoanelor, municipiului Tîrgu-Mureş, care au în posesie acte de identitate cu termen de valabilitate expirat sau care sunt în prag de expirare, să se prezinte pe str. Călăraşilor nr. 26-28, la sediul Serviciului de Evidenţă a Persoanelor pentru punerea în legalitate cu un nou act de identitate.
 Reamintim cetăţenilor faptul că actul de identitate este documentul care se eliberează cetăţeanului roman şi care face dovada identităţii, a adresei de domiciliu şi, după caz, a adresei de reşedinţă. Prin act de identitate se înţelege: cartea de identitate, cartea de identitate provizorie şi buletinul de identitate aflat în termen de valabilitate.
 Documentele necesare pentru obţinerea unui nou act de identitate ca urmare a expirării sunt:
- cererea tip (disponibilă şi pe pagina de internet),
- certificatul de naştere – original şi copie,
- certificatul de căsătorie – original şi copie (unde este cazul),
- hotărârea de divorţ rămasă definitivă - original şi copie (unde este cazul),
- certificatul de deces soţ/soţie – original şi copie (unde este cazul),
- documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu
- chitanţa în valoare de 12 lei reprezentând contravaloarea cărţii de identitate şi a taxei extrajudiciare de timbru (ghişeul 5)
- actul de identitate vechi
- cartea de alegător ( unde este cazul)
 Informaţii suplimentare se pot obţine la nr de telefon 0265 - 250391, direct la sediul serviciului, situat în Tg-Mureş, str. Călăraţilor nr. 26 – 28 de luni până vineri între orele 8,30 – 16,30 sau de pe pagina de internet a instituţiei,  www.tirgumures.ro
      
Director executiv
Claudia Trif

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com