În evidenţele Serviciului de Evidenţă a Persoanelor Tîrgu – Mureş figurează un număr de 905 persoane ale căror acte de identitate au expirat în trimestrul IV 2015 sau care nu au avut niciodată un act de identitate. Dintre acesta, 495 persoane au domiciliul în municipiul Tîrgu-Mureş, iar 410 persone au domiciliul în cele 20 de localităţi arondate.
Reamintim cetăţenilor faptul că, în conformitate cu legislaţia în vigoare, în termen de 15 zile de la expirarea termenului de valabiliate al actului de identitate,  au obligaţia să se adreseze serviciului de evidenţă a persoanelor pe raza căruia au domiciliul în vederea punerii în legalitate cu un  nou document.
Documentele necesare pentru obţinerea unui nou act de identitate ca urmare a expirării sunt:
- cererea tip (disponibilă şi pe pagina de internet),
- certificatul de naştere – original şi copie,
- certificatul de căsătorie – original şi copie,
- hotărârea de divorţ rămasă definitivă - original şi copie (unde este cazul),
- certificatul de deces soţ/soţie – original şi copie (unde este cazul),
- documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu
- chitanţa în valoare de 12 lei reprezentând contravaloarea cărţii de identitate şi a taxei extrajudiciare de timbru (ghişeul 5)
- actul de identitate vechi
- cartea de alegător ( unde este cazul)
Informaţii suplimentare se pot obţine la nr de telefon 0265 - 250391, direct la sediul serviciului situate în Tg-Mureş, str. Călăraţilor nr. 26 – 28 de luni până vineri între orele 8, 30 – 16, 30 sau de pe pagina de internet a instituţiei  www.tirgumures.ro

Director executiv,
Claudia Trif

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com