Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Tîrgu Mureş aduce la cunoştinţa tinerilor care domiciliază în alte localităţi, însă frecventează cursurile unităţilor de învăţământ din municipiul Tîrgu Mureş şi locuiesc mai mult de 15 zile la o altă adresă, că au obligaţia să solicite înscrierea în actul de identitate a menţiunii privind stabilirea reşedinţei.

Documentele necesare pentru înscrierea în actul de identitate a menţiunii de stabilire a reşedinţei, sunt:

-         cererea tip (disponibilă şi pe pagina de internet a instituţiei);

-         actul de identitate în care urmează să se înscrie menţiunea de stabilire a reşedinţei;

-         documentul cu care se face dovada adresei de reşedinţă (original şi copie)

-         chitanţa în valoare de 5 lei reprezentând contravaloarea taxei extrajudiciare de timbru (ghişeul 5)

Studenţii care solicită stabilirea reşedinţei în locuri de cazare în comun, pot depune cererea personal sau prin intermediul administratorilor imobilelor.            

Informaţii suplimentare se pot obţine la nr de telefon 0265 - 250391, direct la sediul serviciului din Tg Mureş, str. Călăraşilor nr. 26-28 de luni până vineri între orele 8,30 - 16,30 precum şi de pe pagina de internet a instituţiei www.tirgumures.ro

                                                                  

Director executiv,

 Claudia Trif

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com