În conformitate cu Procedura Proprie privind organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire  a contractelor de achiziție publică ce au ca obiect  servicii sociale și alte servicii specifice, prevăzute în Anexa 2 la Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu valoarea estimată fără T.V.A. mai mică decât cea prevăzută la art. 7, alin (1), lit.d),

Autoritatea contractantă: Direcția de Asistență Socială Târgu Mureș cu sediul în Târgu Mureș, județul Mureș, str. Gheorghe Doja nr. 9, cod poștal 540015, telefon 0365/430859, email: social9@tirgumures.ro, cod fiscal 39906612, anunță operatorii economici interesați că în perioada următoare intenționează să demareze formalitățile pentru achiziția următoarelor servicii:

Servicii de pază, monitorizare și intervenție pentru obiectivul Dispeceratul Integrat de Urgență 112 din cadrul Direcției de Asistență Socială Târgu Mureș.

Cod CPV: 79713000-5 – Servicii de pază

Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scăzut

Direcția de Asistență Socială Târgu Mureș invită operatorii economici interesați să depună documentele ofertei pentru „Servicii de pază, monitorizare și intervenție" pentru obiectivul Dispeceratul Integrat de Urgență 112 din cadrul Direcției de Asistență Socială Târgu Mureș, cod CPV 79713000-5  până la data de 16.07.2021 ora 12:00, în plic închis la Registratura Autorității contractante, camera 8, parter (program de lucru cu publicul: luni- vineri 08:00- 12:00, marți și joi ora 14:00-16:00).

Operatorii economici interesați sunt rugați să oferteze pe baza Documentației de achiziție.

Informaţii suplimentare pot fi solicitate pe adresa de e-mail: social9@tirgumures.ro  până în data de 13.07.2021 inclusiv.

 

Director Executiv,
Andreia Ligia Moraru

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com