MUNICIPIUL TÎRGU MUREŞ

anunţă

 Organizarea concursului pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie de inspector clasa I grad profesional superior la Biroul voluntar pentru situaţii de urgenţă.

Concursul va avea loc la sediul instituţiei, Tîrgu Mureş, P-ţa Victoriei nr.3, în data de 1 noiembrie 2016,  ora 1000 - proba scrisă.                                        

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen  de 20 zile de la data publicării anunţului în M.O. partea III, la sediul instituţiei, cam.87, şi vor conţine documentele prevăzute la art. 49 din Hotărârea Guvernului României  nr. 611/2008 şi la art.2 din Ordinul nr.192/2013 .

Condiţiile de participare la concurs, actele solicitate pentru dosarul de înscriere şi bibliografia stabilită se afişează la sediul instituţiei şi pe site-ul www.tirgumures.ro.

Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0265-268330, int.110, zilnic între orele 800-1400.

Primar
dr. Dorin Florea

 

 ANEXĂ

 Condiţiile de participare la concursul pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie de inspector clasa I grad profesional superior la Biroul voluntar pentru situaţii de urgenţă

Denumirea funcţiei publice Studii de specialitate  Vechime în specialitate
 - 1 inspector clasa I grad profesional superior  - studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă -minim 9 ani

Primar
dr. Dorin Florea

 

 BIBLIOGRAFIE

 

 pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie de inspector clasa I grad profesional superior la Biroul voluntar pentru situaţii de urgenţă

1.      Constituţia României, republicată în Monitorul oficial nr. 767-2003;

2.      Legea nr.215/2001, Legea administraţiei publice locale, republicată , cu modificările şi completările ulterioare;

3.       Legea   nr. 7 din 18 februarie 2004  ,  *** Republicată , privind Codul de conduită a funcţionarilor publici;

4.      Legea   nr. 188 din  8 decembrie 1999    *** Republicată, privind Statutul   

      funcţionarilor publici;

5.      Legea nr.481/2004, privind protecţia civilă, republicată , cu modificările şi completările  ulterioare ;

6.      H.G.R. nr. 642, din 29 iunie 2005, pentru aprobarea Criteriilor de clasificare a

unităţilor administrativ-teritoriale, instituţiilor publice şi operatorilor economici din punct de vedere al protecţiei civile, în funcţie de tipurile de riscuri specifice;

7.   ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ   Nr. 21, din 15 aprilie 2004, privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare;

8.   Legea   nr. 307, din 12 iulie 2006, privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările şi completările ulterioare;

9.   ORDINUL  M.A.I.  Nr. 163, din 28 februarie 2007, pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor;

10.   Hotărârea Guvernului nr.547/2005 pentru aprobarea Strategiei naţionale de protecţie civilă, publicată în Monitorul oficial nr.600/2005;

11.   Ordinul M.A.I. nr.  712/ 23 iunie 2005, pentru aprobarea Dispoziţiilor generale privind instruirea salariaţilor în domeniul situaţiilor de urgenţă, modificat şi completat cu O.M.A.I. nr. 786 /2005;

12.   ORDIN  COMUN   Nr. 3403/245,  din 10 septembrie 2012, pentru aprobarea procedurilor de codificare a informărilor, atenţionărilor şi avertizărilor meteorologice şi hidrologice;

13.   Ordin M.A.I.  nr. 1259, din 10/04/2006, pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi asigurarea activităţii de înştiinţare, avertizare, prealarmare şi alarmare în situaţii de protecţie civilă

14.   Ordinul ministrulului  Administratiei si Internelor  nr. 1184, din 06/02/2006, pentru probarea Normelor privind organizarea şi asigurarea activităţii de evacuare în situaţii de urgenţă;

15.   Ordin comun  M.T.C.T./O.M.A.I. nr 1995/1160,  din 2005/2006, pentru aprobarea Regulamentului privind prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţă specifice riscului la cutremure şi/sau alunecări de teren.

Primar
dr. Dorin Florea

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com