Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Proiecte Europene

buton proiecte europene

Proiecte REGIO 2021-2027

buton proiecte REGIO CENTRU

Proiecte PNRR

buton pnrr

POIM 2014 - 2020

buton poim

Iaz Batal

banner iazbatal fazare

EU4Business

eu4business

Protecția consumatorilor

InfoConsAsig

InfoCons

Serviciul de urgență 112

112 logo

Ziua informării preventive

ziua inform preventive

Bilete online

buton teatrul national

Salvați copiii

salvati-copiii-logo

Autoritatea Națională Turism

banner aut nat.fw

SIS II

sis2 

Wikipedia:

wikipedia
ALEGERI 2024
    ALEGERI PREZIDENȚIALE ȘI PARLAMENTARE
 


 

În scopul asigurării cadrului necesar desfășurării în condiții optime a procesului electoral cu ocazia celui de al doilea tur de scrutin pentru alegerea Președintelui României din data de 8 decembrie 2024,

La nivelul Serviciului de Evidenţă a Persoanelor, a fost adaptat programul de deservire a publicului, astfel încât să fie rezolvate în mod operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate persoanelor cu drept de vot, astfel:

• în ziua de sâmbătă 07.12.2024 8:00 – 16:00
• în ziua de duminică 08.12.2024 7:00 – 21:00

În aceste zile vor fi preluate și soluționate cererile pentru eliberarea actelor de identitate persoanelor care nu dețin acte de identitate sau sunt deteriorate ori sunt în posesia unui act de identitate al cărui termen de valabilitate a expirat.

Același program de deservire a publicului fost adaptat de către Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor (SPCLEP) Târgu Mureș și cu ocazia alegerilor pentru Președintele României din data de 24.11.2024, respectiv pentru Senat și Camera Deputaților din data de 01.12.2024. Scopul a fost soluționarea promptă a cererilor pentru eliberarea documentelor de identitate ale persoanelor cu drept de vot.

Astfel, în zilele de sâmbătă, 23 și 30 noiembrie și duminică, 24 noiembrie (ziua alegerilor prezidențiale) și 1 decembrie (ziua alegerilor parlamentare) au fost emise și eliberate 270 acte de identitate, înlocuind documentele expirate, pierdute sau deteriorate și au fost înscrise în actele de identitate 22 de mențiuni privind stabilirea reședinței.

Pentru a evita situațiile neplăcute, recomandăm cetățenilor să verifice periodic valabilitatea cărții de identitate și să respecte următoarele termene legale pentru solicitarea unui nou document:

• Cu cel puțin 15 zile și cel mult 180 de zile înainte de expirarea valabilității actualei cărți de identitate.

• În termen de 15 zile de la orice modificare a statutului civil sau în urma schimbării domiciliului.

• Oricând, în cazul în care actul de identitate trebuie preschimbat.

 

Director executiv,
Claudia Trif

 

buton MOL

buton program transport local

Zona metropolitana

Comunicate AQUASERV

buton program multianual sustinere familii

Grafic lunar colectare deseuri

buton spclep
buton weekend ro
seretirgumures
dastgmures ro
buton dfltgm
buton prog sitpf

Noutăți

BP
buton birou unic
buton parcare
buton parcare
buton prog acte identitate online
buton prog casatorii online2
buton prog transc online2
buton recomandari sezon estival
buton harta targu mures

Posturi vacante

buton posturi vacante

Proiecte. Strategii

Banner planificare strategica
Banner SIPOCA
Banner POCA
buton strategia smart city
buton plan mobilitate urbana
buton sidu
buton calea verde
buton paed
buton gal
buton orasul eco
buton plan urbanistic general
buton puzcp
Concurs CIPS ro 180
Banner PtaCuzaVodaRO 180
BannerMyCity - RO3
Concurs AMSP3
buton atelier urban peisagistica
buton proiectele orasului
buton digital mures
buton cetatea medievala

Secțiune RUTI conform SNA

banner anticor.fw 

Rețele sociale

FacebookTiktokInstagram

Vizitatori

Azi:0
Ieri:1
Săptămânal:3
Lunar:10104
Toate6157679