Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Proiecte Europene

buton proiecte europene

Proiecte PNRR

buton pnrr

POIM 2014 - 2020

buton poim

EU4Business

eu4business

Iaz Batal

banner iazbatal fazare

Protecția consumatorilor

InfoCons

Serviciul de urgență 112

112 logo

Ziua informării preventive

ziua inform preventive

fiipregatit.ro

fiipregatit.ro

Calendarul evenimentelor

<<  Martie 2024  >>
 Lu  Ma  Mi  Jo  Vi  Sâ  Du 
      1  2  3
  4  5  6  7  8  910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Urmatoarele evenimente:

No current events.

Bilete online

buton teatrul national

Salvați copiii

salvati-copiii-logo

Autoritatea Națională Turism

banner aut nat.fw

SIS II

sis2 

Wikipedia:

wikipedia


 

 

- 1 consilier juridic clasa I grad profesional superior
- 1 consilier juridic clasa I grad profesional asistent

Concursul va avea loc la sediul instituţiei, Tîrgu Mureş, Piaţa Victoriei nr. 3, în data de 15 ianuarie 2019 ora 1000  -  proba scrisă.

Data și ora interviului vor fi anunțate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării anunţului în M.O. al României, Partea a III-a, şi vor conţine documentele prevăzute la art. 49 alin. (1) din Hotărârea Guvernului României  nr. 611/2008.

Informațiile din anunțul publicat în M.O., bibliografia stabilită și atribuțiile prevăzute în fișa postului  se afişează la sediul și pe site-ul instituției www.tirgumures.ro.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor : Tîrgu Mureș, P-ța Victoriei nr.3, cam.85, 0265-268330, int.165, resurse@tirgumures.ro, persoana de contact Socaciu Katalin, consilier.

Primar
dr. Dorin Florea

 

ANEXĂ
Condiţiile de participare la concursul pentru ocuparea unor funcţii publice de execuţie  la Serviciul juridic contencios administrativ din cadrul Direcției juridice, contencios administrativ și administrație publică locală

Denumirea funcţiei publice Studii de specialitate Vechime în specialitate
- 1 funcţie publică de execuţie de consilier juridic clasa I grad profesional superior studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor juridice -minim 7 ani
- 1 funcţie publică de execuţie de consilier juridic clasa I grad profesional asistent studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor juridice -minim 1 an

Primar
dr. Dorin Florea

 

BIBLIOGRAFIE
necesară susţinerii concursului pentru ocuparea postului de consilier juridic asistent la Serviciul juridic, contencios administrativ din cadrul Direcţiei juridice, contencios administrativ şi administraţie publică locală

1. Constituţia României;

2. Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările ulterioare (republicată în M.O. nr. 123/2007, Partea I);

3. Legea nr. 188/1999 privind statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi  completările ulterioare (republicată în M.O nr. 365/2007, Partea I);

4. Legea nr. 7/2004 privind codul de conduită al funcţionarilor publici, republicată (republicată în M.O. nr. 525/2007, Partea I);

5. Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia, cu modificările şi completările ulterioare (publicată în M.O. nr. 448/1998, Partea I);

6. Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare (publicată în M.O. nr. 1154/2004, Partea I);

7. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare (publicată în M.O. nr. 663/2001, Partea I);

8. O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare (publicată în M.O. nr. 84/2002 Partea I);

9. O.U.G. nr. 27/2003 privind procedura aprobării tacite, cu modificările şi completările ulterioare (publicată în M.O. nr. 291/2003, Partea I);

10.  Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată (republicată în M.O. nr. 749/2013, Partea I);

11.  Legea nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate abuziv în perioada 06 martie 1945 – 22 decembrie 1989, republicată, cu modificările şi completările ulterioare (republicată în M.O. nr. 798/2005);

12.  Legea nr. 165/2013 privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România, cu modificările şi completările ulterioare (publicată în M.O. nr. 278/2013, Partea I);

13.   H.G. nr. 401/2013 pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii nr. 165/2013 privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România (publicată în M.O. nr. 393/2013,Partea I);

14.  Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările şi completările ulterioare (republicată în M.O. nr. 505/2011, Partea I);

15.  Legea nr. 134/2010 privind Codul de procedură civilă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare (republicată în M.O. nr. 247/2015, Partea I).

PRIMAR
dr. Dorin Florea


 

BIBLIOGRAFIE
necesară susţinerii concursului pentru ocuparea postului de consilier juridic superior la Serviciul juridic, contencios administrativ din cadrul Direcţiei juridice, contencios administrativ şi administraţie publică locală

1. Constituţia României;

2. Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările ulterioare (republicată în M.O. nr. 123/2007, Partea I);

3. Legea nr. 188/1999 privind statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi  completările ulterioare (republicată în M.O nr. 365/2007, Partea I);

4. Legea nr. 7/2004 privind codul de conduită al funcţionarilor publici, republicată (republicată în M.O. nr. 525/2007, Partea I);

5. Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia, cu modificările şi completările ulterioare (publicată în M.O. nr. 448/1998, Partea I);

6. Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare (publicată în M.O. nr. 1154/2004, Partea I);

7. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare (publicată în M.O. nr. 663/2001, Partea I);

8. O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare (publicată în M.O. nr. 84/2002 Partea I);

9. O.U.G. nr. 27/2003 privind procedura aprobării tacite, cu modificările şi completările ulterioare (publicată în M.O. nr. 291/2003, Partea I);

10.  Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată (republicată în M.O. nr. 749/2013, Partea I);

11.  Legea nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate abuziv în perioada 06 martie 1945 – 22 decembrie 1989, republicată, cu modificările şi completările ulterioare (republicată în M.O. nr. 798/2005);

12.  Legea nr. 165/2013 privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România, cu modificările şi completările ulterioare (publicată în M.O. nr. 278/2013, Partea I);

13.   H.G. nr. 401/2013 pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii nr. 165/2013 privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în România (publicată în M.O. nr. 393/2013,Partea I);

14.  Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările şi completările ulterioare (republicată în M.O. nr. 505/2011, Partea I);

15.  Legea nr. 134/2010 privind Codul de procedură civilă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare (republicată în M.O. nr. 247/2015, Partea I).

PRIMAR
dr. Dorin Florea


 

Atribuții pentru funcția publică de execuție de consilier juridic clasa I grad profesional asistent la Serviciul juridic, contencios administrativ din cadrul Direcției juridice, contencios administrativ și administrație publică locală:

1. Reprezintă interesele instituţiei în faţa instanţelor de judecată, a notarilor publici, Curţii de Conturi etc.

2. Formulează cereri de chemare în judecată, întâmpinări cereri reconvenţionale, plângeri memorii şi alte acte necesare în îndeplinirea activităţii, în teremenele prevăzute de dispoziţiile legale în vigoare, în doare de complexitate redusă şi/sau medie

3. Studierea actelor normative apărute în vederea tinerii la curent cu privire la legislaţia în vigoare

4. Asigură evidenţa litigiilor aflate pe rolul instanţelor de judecată, reprezentare, redactarea actelor depuse la dosarele de instanţă

5. Urmăreşte punerea în aplicare a hotărârilor definitive şi irevocabile, după finalizarea proceselor în care a reprezentat interesele unităţii administrativ teritoriale

6. Urmăreşte soluţionarea notificărilor formulate în baza Legii nr. 10/2001, prin solicitarea de acte, evidenţa completă a notificărilor, analiza şi propunerea de soluţionare în fiecare caz în parte

7. Asigură evidenţa şi soluţionarea fiecărei petiţii adresate unităţii administrativ teritoriale, date în competenţa serviciului, în termenul legal, ca şi arhivarea solicitărilor şi a răspunsurilor şi păstrarea la zi a registrului de intrare-ieşire

8. Verifică şi aplică viza juridică pe actele şi contractele emise de către Direcţia Juridică, Contencios Administraţie Locală şi Serviciul Juridic, Contencios Administrativ.

9. Verifică şi aplică viza juridică pe acte şi contracte în conformitate cu prevederile circularei nr. 32272/09.06.2015 a Primarului Municipiului Tg. Mureş.

10. Elaborează proceduri operaţionale pentru activităţiile proprii Serviciului juridic, contencios administrativ, astfel încât acestea să corespundă ca formă şi conţinut cu modelul prezentat în Ordinul M.F.P. nr.1389/2006, privind modificarea şi completarea Ordinului M.F.P. nr. 946/2005 pentru aprobarea codului controlului intern, cuprinzând standardele de management/control intern la entităţile publice şi pentru dezvoltarea sistemelor de control managerial.

11. Identifică şi evaluează principalele riscuri, proprii activităţilor din cadrul Serviciului juridic, contencios administrativ şi întocmeşte registrul riscurilor pentru toate tipurile de activităţi, ierarhizarea riscurilor şi stabilirea măsurilor de atenuare a acestora.

12. Ia la cunoştinţă şi aplică toate măsurile de implementare a sistemului de control intern/managerial la nivelul direcţiei/serviciului.

13. Respectă procedura operaţională cu privire la soluţionarea notificărilor formulate în baza Legii nr. 10/2001, republicată adresate municipiului Tg. Mureş.

14. Respectă procedura operaţională cu privire la activitatea de reprezentare în justiţie a autorităţilor administraţiei pulice locale de la nivelul Municipiului Tîrgu Mureş.

15. Respectă procedura operaţională cu privire la activitatea de soluţionare a petiţiilor repartizate Serviciului juridic, contencios administrativ.

16. Este obligat sa respecte secretul si confidentialitatea activitatii sale, in conditiile Legii nr. 514/2003 privind organizarea si exercitarea profesiei de consilier juridic.

Primar
dr. Dorin Florea

 

Atribuții pentru funcția publică de execuție de consilier juridic clasa I grad profesional superior la Serviciul juridic, contencios administrativ din cadrul Direcției juridice, contencios administrativ și administrație publică locală:

1. Reprezintă interesele instituţiei în faţa instanţelor de judecată, a notarilor publici, Curţii de Conturi etc.

2. Formulează cereri de chemare în judecată, întâmpinări cereri reconvenţionale, plângeri memorii şi alte acte necesare în îndeplinirea activităţii, în termenele prevăzute de dispoziţiile legale în vigoare, în dosare de o complexitate ridicată.

3. Studierea actelor normative apărute în vederea tinerii la curent cu privire la legislaţia în vigoare

4. Asigură evidenţa litigiilor aflate pe rolul instanţelor de judecată, reprezentare, redactarea actelor depuse la dosarele de instanţă

5. Urmăreşte punerea în aplicare a hotărârilor definitive şi irevocabile, după finalizarea proceselor în care a reprezentat interesele unităţii administrativ teritoriale

6. Urmăreşte soluţionarea notificărilor formulate în baza Legii nr. 10/2001, prin solicitarea de acte, evidenţa completă a notificărilor, analiza şi propunerea de soluţionare în fiecare caz în parte

7. Asigură evidenţa şi soluţionarea fiecărei petiţii adresate unităţii administrativ teritoriale, date în competenţa serviciului, în termenul legal, ca şi arhivarea solicitărilor şi a răspunsurilor şi păstrarea la zi a registrului de intrare-ieşire

8. Verifică şi aplică viza juridică pe actele şi contractele emise de către Direcţia Juridică, Contencios Administraţie Locală şi Serviciul Juridic, Contencios Administrativ.

9. Verifică şi aplică viza juridică pe acte şi contracte în conformitate cu prevederile circularei nr. 32272/09.06.2015 emisă de Primarul Municipiului Tg. Mureş.

10. Verifică sub aspectul legalităţii contractele încheiate de către unitatea administrativ teritorială, în cazul lipsei directorului Direcţiei Juridice sau a şefului Serviciului Juridic.

11. Elaborează proceduri operaţionale pentru activităţiile proprii Serviciului juridic, contencios administrativ, astfel încât acestea să corespundă ca formă şi conţinut cu modelul prezentat în Ordinul M.F.P. nr.1389/2006, privind modificarea şi completarea Ordinului M.F.P. nr. 946/2005 pentru aprobarea codului controlului intern, cuprinzând standardele de management/control intern la entităţile publice şi pentru dezvoltarea sistemelor de control managerial.

12. Identifică şi evaluează principalele riscuri, proprii activităţilor din cadrul Serviciului juridic, contencios administrativ şi întocmeşte registrul riscurilor pentru toate tipurile de activităţi, ierarhizarea riscurilor şi stabilirea măsurilor de atenuare a acestora.

13. Ia la cunoştinţă şi aplică toate măsurile de implementare a sistemului de control intern/managerial la nivelul direcţiei/serviciului.

14. Respectă procedura operaţională cu privire la soluţionarea notificărilor formulate în baza Legii nr. 10/2001, republicată adresate municipiului Tg. Mureş.

15. Respectă procedura operaţională cu privire la activitatea de reprezentare în justiţie a autorităţilor administraţiei pulice locale de la nivelul Municipiului Tîrgu Mureş.

16. Respectă procedura operaţională cu privire la activitatea de soluţionare a petiţiilor repartizate Serviciului juridic, contencios administrativ.

17. Este obligat sa respecte secretul si confidentialitatea activitatii sale, in conditiile Legii nr. 514/2003 privind organizarea si exercitarea profesiei de consilier juridic                

Primar
dr. Dorin Florea

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Alegeri2024

buton MOL

 

buton program transport local

buton program multianual sustinere familii

Grafic lunar colectare deseuri

buton spclep
buton weekend ro
seretirgumures
dastgmures ro
buton dfltgm
buton prog sitpf

Noutăți

BP
buton birou unic
buton parcare
buton prog acte identitate online
buton prog casatorii online2
buton prog transc online2
buton recomandari sezon estival
buton harta targu mures

Posturi vacante

buton posturi vacante

Proiecte. Strategii

Banner planificare strategica
Banner SIPOCA
Banner POCA
buton strategia smart city
buton plan mobilitate urbana
buton sidu
buton calea verde
buton paed
buton gal
buton orasul eco
buton plan urbanistic general
buton puzcp
Concurs CIPS ro 180
Banner PtaCuzaVodaRO 180
BannerMyCity - RO3
Concurs AMSP3
buton atelier urban peisagistica
buton proiectele orasului
buton digital mures
buton cetatea medievala

Secțiune RUTI conform SNA

banner anticor.fw 

Rețele sociale

FacebookTwitterYoutube

Vizitatori

Azi:656
Ieri:1859
Săptămânal:7146
Lunar:35853
Toate5033280