Szöveg fordítás alatt

Având în vedere aducere la cunoştinţa publică a HCL nr. 128 din 27 aprilie 2023 modificarea Anexei 2 din Hotărârea Consiliului local municipal Târgu Mureș nr. 412/21.12.2021 privind aprobarea proiectului de buget și transferul patrimoniului necesar începerii activității Serviciului public Administrația Grădinii Zoologice și a Platoului Cornești, prin care s-a predat în administrare  către Serviciul public Administrația Domeniului Public drumul de legătură de la Platoul Cornești, identificat în CF nr. 127548, cu suprafață de 3300 mp, parcela 325/1,

În condiţiile în care acordurile pentru desfășurarea activitățiilor de comerț și prestare de servicii emise de către Serviciului public Administrația Grădinii Zoologice și a Platoului Cornești operatorilor economici care își desfășoară activitatea pe drumul de legătură de la Platoul Cornești ajung la termen în data de 31 mai 2023,

Informăm operatorii economici asupra faptului că, începând cu data de 1 iunie 2023, desfășurarea activitățiilor de comerț și prestare de servicii, în zona publică aflată pe drumul de legătură de la Platoul Cornești, se avizează de către Municipiul Târgu Mureș, prin Serviciul public Administrația Domeniului Public.

Astfel, începând cu data de 15 mai 2023, se pot depune cereri pentru emiterea avizului SPADP,  în vederea desfăşurării temporară a activității de comerţ în zona publică aflată pe drumul de legătură de la Platoul Cornești, potrivit legii și a HCL nr. 481/2022.

Avizul SPADP se emite în conformitate cu principiile stabilite prin OG nr. 99/2000, HG nr. 333/2003, HG nr. 348/2004, coroborat cu prevederile HCL nr. 481/2022, pentru structuri de vânzare cu sediu temporar.

Cererile însoțite de:

1. Copie: certificat constatator / Atestat de producător (după caz ) .

2. Copie: certificat de înregistrare fiscal(persoană juridică) / CI sau BI titular (persoană fizică).

3. Grafică sau simulare fotografică, cotată, din care să rezulte tipul și suprafața structurii de vânzare propusă.

4. În cazul în care există posibilitatea de a racorda la energie electrică structura de vânzare, este necesară o declarație pe propria răspundere pentru prognoza și asumarea achitării energiei electice ce se va consuma, către Serviciului public Administrația Grădinii Zoologice și a Platoului Cornești.

5. Declarație pe propria răspundere pentru asumarea achitării contravalorii colectării și transportului deșeurilor municipale rezultate în urma desfășurării activității, către Serviciului public Administrația Grădinii Zoologice și a Platoului Cornești.

se pot depune și online, la adresa de e-mail: biroul.unic@tirgumures.ro

Unui operator economic i se va atribui un singur amplasament pe domeniul public al municipiului, administrat prin S.P.A.D.P., în funcție de ordinea depunerii cererii expresă și a suprafeței disponibilă.

Condiţii eliminatorii: lipsa documentelor solicitate, a structurii de vânzare conformă și/sau spațiul disponibil.

Structurile de vânzare vor respecta normelor de estetică şi igienă publică și se vor amplasa în mod unitar, astfel încât să nu se împiedice circulaţia pietonală sau blocarea căii de acces. De asemenea, pavilioanele expoziţionale (corturile) trebuie să fie de culoare alb, bej sau crem și în stare bună.

Nu se acceptă afectarea pardoselii prin sisteme de fixare dibluri, buloane, coliere, şuruburi sau alte asemenea.

        În cazul în care se constată, în urma verificărilor, faptul că structurile de vânzare nu se încadrează în condiţiile impuse, operator economic va elibera amplasamentul atribuit.

         Avizele eliberate de către Serviciul Public Administraţia Domeniului Public, respectiv de către Serviciul Autorizări Activităţi Economice, în vederea desfăşurării activităţii, vor fi afişate de către fiecare operator economic pe structurile de vânzare, la vedere, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

Astfel, cererile însoțite de documentele necesare, se pot depune la sediul Municipiului Târgu Mureş, P-ţa Victoriei, nr. 3, Biroul Unic, cam. 15  sau transmite pe adresa de e-mail: biroul.unic@tirgumures.ro, separat:

1. Pentru: Serviciul Public Administraţia Domeniului Public.

2. Pentru: Serviciul  Autorizări  Activităţi Economice.

Cererile tip pentru eliberarea avizului/autorizației/ acordului, se obţin de la cam. 15 sau de pe site-ul Municipiului Târgu Mureş: www.tirgumures.ro > > BIROUL UNIC >

A. Serviciul Autorizări Activități Economice. 

B. Serviciul public Administrația Domeniului Public.  

 

Aprobat,

PRIMAR,
SOÓS ZOLTÁN

Director SPADP,
Moldovan Florian

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com