MUNICIPIUL TÎRGU-MUREŞ

organizează concurs pentru ocuparea unui post temporar vacant de şef serviciu la Serviciul investiţii, reparaţii şcoli, biserici şi spitale din cadrul Direcţiei şcoli

 

Condiţii generale de participare la concurs:

  1. să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România
  2. să cunoscă limba română, scris şi vorbit
  3. să aibă vârsta minimă de 18 ani împliniţi
  4. să aibă capacitate deplină de exerciţiu
  5. să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate
  6. să îndeplinească condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs
  7. să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea

Condiţii specifice:

-          studii tehnice superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă – specialitatea construcţii civile

-          vechimea în specialitate minim 3 ani

Concursul se va organiza la sediul Municipiul Tîrgu-Mureş, P-ţa Victoriei, nr.3, Tîrgu-Mureş conform calendarului următor:

5 mai 2015 – ora 12 – termenul limită pentru depunerea dosarelor

13 mai 2015 – ora 10 – proba scrisă

Data şi ora interviului vor fi anunţate ulterior

Dosarele de concurs se vor depune la sediul Municipiului Tîrgu-Mureş, P-ţa Victoriei, nr.3, cam.87 şi vor conţine următoarele acte:

  1. a.cerere de înscriere la concurs
  2. b.copia actului de identitate
  3. c.copiile documentelor care sã ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestã efectuarea unor specializări
  4. d.copia carnetului de muncã, conformã cu originalul, sau adeverinţă care sã ateste vechimea în specialitatea studiilor;
  5. e.cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere cã nu are antecedente penale
  6. f.adeverinţă medicalã care sã ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie
  7. g.curriculum vitae
  8. h.copie după livretul militar ( dacă este cazul)

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Municipiului Tîrgu-Mureş, P-ţa Victoriei nr.3, cam. 87, telefon 0265-268330, int.110.

 

Primar

dr.Dorin Florea

BIBLIOGRAFIE

pentru ocuparea postului temporar vacant de şef serviciu la Serviciul investiţii, reparaţii şcoli, biserici şi spitale din cadrul Direcţiei şcoli

 

  • 1.Constituţia României publicată în MO nr. 767 din 31 octombrie 2003;
  • 2.Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale publicată în MO nr. 204 din 23 aprilie 2001, republicată în MO nr. 123 din 20 februarie 2007;
  • 3.Legea nr. 477/ 2004 publicată în MO nr. 1105 din 26 noiembrie 2004- Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile si instituţiile publice;
  • 4.Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public (M.O. 663/2001), cu modificările şi completările ulterioare;
    • 5.Legea nr.64/2008 privind funcţionarea în condiţii de siguranţă a instalaţiilor sub presiune, instalaţiilor de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil, republicată în M.O nr.485/2011;
    • 6.Ordinul nr.14/2006 privind obligativitatea instituţiilor şi unităţilor de interes public de a numi personal tehnic responsabil pentru supravegherea instalaţiilor din domeniul ISCIR, publicat în M.O nr.259/2006;
    • 7.Hotărârea nr.1340/2001 privind organizarea şi funcţionarea Inspecţiei de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune şi Instalaţiilor de Ridicat;
    • 8.Hotărârea nr.182/2005 privind unele măsuri pentru reorganizarea Inspecţiei de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune şi Instalaţiilor de Ridicat;
    • 9.Ordonanţa de Urgenţă nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare;
    • 10.Hotărârea nr.264/2003 privind stabilirea acţiunilor şi categoriilor de cheltuieli, criteriilor, procedurilor şi limitelor pentru efectuarea de plăţi în avans din fonduri publice, republicată;
    • 11.Hotărârea nr.28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii, publicat în M.O nr.48/2008

 

PRIMAR

dr. Dorin Florea

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com