R O M Ā N I A                                                     
JUDEŢUL MUREŞ                                                                       

CONSILIUL LOCAL TĪRGU MUREŞ

 

 

 

H O T Ă R Ā R E A  Nr. 264

din 29 noiembrie 2001

 

privind modificarea Hotărārii Consiliului local municipal Tīrgu Mureş nr. 250/31 octombrie 2001, privind aprobarea Documentelor licitaţiei pentru concesionarea sistemului de alimentare centralizată cu energie termică şi a serviciului de producere, distribuire şi furnizare a energiei termice īn municipiul Tg. Mureş

 

Consiliul local municipal Tīrgu Mureş, īntrunit īn şedinţă ordinară de lucru,

Avānd īn vedere:

-        Prevederile Legii nr. 219/1998 privind regimul concesiunilor

-        Prevederile HGR.nr. 216/1999 pentru aprobarea Normelor metodologice – cadru pe aplicare a Legii nr. 219/1998

-        Prevederile HCL nr. 6/25.01.2001 privind acordul pentru continuarea programului „Romanian District Heating Concession Programme - Municipal Services”

-        Prevederile HCL nr. 87/29.03.2001 referitoare la componenţa Comisiei de licitaţie

 

Văzānd expunerea de motive prezentată de Comisia de licitaţie īn ceea ce priveşte modificarea propusă;

Potrivit dispoziţiilor art.38, lit. g, h, i şi j, precum şi ale art. 125 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală.

 

H o t ă r ă ş t e :

 

Art. 1.  Se aprobă modificările la Documentele licitaţiei aprobat prin Hotărārea Consiliului Local Tīrgu Mureş nr. 250/2001, prevăzute īn anexa 1 la prezenta hotărāre .

Art. 2.  Se numeşte Comisia de soluţionare a contestaţiilor īn cadrul procedurii de licitaţie, formată din 3 consilieri locali:

-         Molnar Gabor;

-         Popa Eugen Laurean;

-         Ştefanovici Mircea.

Art. 3. Se abrogă art. 2 din HCL nr. 250/2001.

Art. 4. Cu ducerea la īndeplinire a prevederilor prezentei hotărāri se īncredinţează  Primarul municipiului Tīrgu Mureş şi Conducerea S.C. Energomur S.A.".

                                         

 

              

                   CONTRASEMNEAZĂ                                                 Preşedinte de şedinţă,  

 Secretarul Consiliului Local Municipal                                            ing. Torzsok Sandor  

           Cioban Maria                                                  _________________  

                                       

 

 

ANEXA 1

 

MODIFICĂRI ADUSE DOCUMENTELOR LICITAŢIEI PENTRU CONCESIONAREA SACET

 

 

 

1.     Se abrogă paragraful 5 din scrisoarea de īnaintare Anexă la Instrucţiuni pentru candidaţi. 

2.     Se introduce īn Instrucţiuni pentru ofertanţi secţiunea 5. cu denumirea  Structura juridică, care este  o clauză de arbitraj cu următoarea formulare: “Īn situaţia unei dispute dintre Concesionar, persoană juridică străină, şi Autoritatea Concedentă, disputa va fi soluţionată prin arbitraj īn acord cu prevederile Regulilor de Arbitraj UNCITRAL”.

3.     Valoarea garanţiei de participare prevăzută īn Instrucţiuni pentru ofertanţi se reduce la 100.000 EURO. Art. 5 se completează cu „Garanţia de participare se eliberează la semnarea contractului şi se solicită o garanţie echivalentă cu aceasta sub formă de scrisoare de garanţie bancară valabilă pānă la prezentarea poliţelor de asigurare solicitate.”

4.     Instrucţiuni pentru ofertanţi, Secţiunea 7 Redevenţa se completează cu formularea: “Redevenţa va fi introdusă īn oferta financiară sub formă de sumă fixă”.

5.     Instrucţiuni pentru ofertanţi, Secţiunea 8.1. se completează cu “Contractele vor fi transferate după ce au fost īndeplinite condiţiile de intrare īn efectivitate.”

6.     Instrucţiuni pentru ofertanţi, Secţiunea 8.5. Preluarea datoriilor şi creanţelor se reformulează astfel “Creanţele Energomur sau ale Consiliului local se vor transfera către Concesionar prin cesiune de datorie operat de creditorul iniţial, iar cesiunea datoriilor Energomur faţă de Terţi vor fi făcute ori prin subrogaţie ori prin novaţie.”

7.     Instrucţiuni pentru ofertanţi, Secţiunea 8.6 se modifică după cum urmeaz㠓 Concesionarul va prelua toate litigiile īn curs, īncepute de fostul operator, cu clienţii şi/sau furnizorii”.

8.     Instrucţiuni pentru ofertanţi, la secţiunea 8 Transfer al activităţii de la fostul operator se introduce clauza 8.7. Condiţii pentru intrarea īn vigoare a contractului:

(1)  Finalizarea inventarului bunurilor

(2)  Acord privind planul de investiţii general

(3)  Obţinerea licenţei şi autorizaţiilor necesare

(4)  Capitalizarea noii societăţi la nivelul solicitat

(5)  Prezentarea garanţiei de bună execuţie.

9.     Instrucţiuni pentru ofertanţi, Secţiunea 14. Tarife se abrogă cu excepţia aliniatului 1-3.

10.  Instrucţiuni pentru ofertanţi, Secţiunea 18. din proiectul de Contract de concesiune, respectiv Garanţia financiară va fi stabilită la faza de negociere a contractului.