R O M Ā N I A                                                                                                                   

JUDEŢUL MUREŞ

Consiliul local municipal Tīrgu-Mureş

 

 

 

H O T Ă R Ā R E A  nr. 165

din 30 august 2001

 

privind īnfiinţarea Serviciului Public –Administraţia Creşelor

 

 

 

            Consiliul local municipal Tīrgu-Mureş, īntrunit īn şedinţă ordinară de lucru,

Văzānd expunerea de motive nr. 1167/15 august 2001, a Direcţiei strategie, comunicare şi resurse-umane privind īnfiinţarea serviciului public municipal de Administraţie a creşelor

            Īn temeiul prevederilor art.31 din Legea bugetului de stat pe anul 2001 nr.216/2001, ale Legii nr. 154/1998, privind sistemul de stabilire a salariilor de bază īn sectorul bugetar şi a indemnizaţiilor pentru persoane care ocupă funcţii de demnitate publică, ale Hotărārii Guvernului Romāniei nr. 775/1998, privind aprobarea Metodologiei de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de bază īntre limite şi a normelor de evaluare a performanţelor profesionale individuale pentru personalul angajat īn structurile administraţiei publice locale şi īn serviciile publice din subordinea acestora, modificată şi completată cu Hotărārea Guvernului Romāniei nr. 157/1999, ale Ordonanţei de Urgenţă nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar,    

Īn baza prevederilor art. 38, alin. 2, lit. ,,e” şi “i” şi art.46 din Legea administraţiei publice locale nr.215/2001,

hotărăşte:

           

            Art. 1.  Īncepānd cu data de 01 iulie 2001 se īnfiinţează Serviciul Public – Administraţia Creşelor, fără personalitate juridică , prin preluarea pe bază de protocol a patrimoniului creşelor din municipiul Tīrgu Mureş, personalului şi a activităţilor specifice, unde este cazul.

            Art. 2. Protocoalele de predare-primire vor fi finalizate numai īn baza inventarierii bunurilor existente din patrimoniul instituţiilor predate.

            Art. 3. Cu aceeaşi dată se aprobă Organigrama şi Statul de funcţii aferente pentru Administraţia Creşelor, fără personalitate juridică, conform anexelor nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezenta hotărāre.

Art. 4. Cu aducerea la īndeplinire a prevederilor prezentei hotărāri se īncredinţează Executivul  Consiliul local municipal Tīrgu-Mureş, prin Direcţia strategie, comunicare, resurse umane, Direcţia economică şi Direcţia activităţi social-culturale şi patrimoniale.

Art. 5.  Īn termen de 60 de zile de la intrarea īn vigoare a prezentei hotărāri se va elabora Regulamentul de organizare şi funcţionare al Administraţiei Creşelor.

 

 

            Preşedinte de şedinţă

                                                                                                 ing.Doru Oprişcan

                                                                                            ____________________           

 

 

 Contrasemnează

Secretar Consiliul local municipal

               Maria Cioban

                                               

 

 

 

 

Primăria municipiului Tīrgu-Mureş          Anexa nr. 2

Direcţia strategie, comunicare  şi resurse-umane

Serviciul salarizare şi resurse-umane

 

 

STATUL DE FUNCŢII

 

ADMINISTRAŢIA CREŞELOR

 

 

Nr. crt.

Denumirea funcţiei

 

 

Număr posturi

Salar de bază (lei)

I. PERSONAL CONTRACTUAL

Nr. crt.

Denumirea funcţiei

Nivelul studiilor

Grad /Treaptă

Număr posturi

Salar de bază (lei)

            a. Funcţii de conducere

1.       

Director

(Medic)

S

 

1

4100000x50% =  2050000

2.       

Asistent medical principal

PL

 

6

3510000x7%

=   245700

Total

7

*

            b. Funcţii de execuţie

1.       

Soră medicală principală

M

 

2

3009000

2.       

Referent

M

IA

3

2927000

3.       

Muncitor (bucătar)

M, G

II

3

2536000

4.       

Muncitor (bucătar)

M, G

IV

1

2221000

5.       

Infirmieră

M, G

 

14

1881000

6.       

Spălătoreasă, Īngrijitoare

M, G

 

10

1694000

7.       

Muncitor

M, G

Nec.

1

1767000

Total

34

*

Total (a + b)

41

*